Vanzarile producatorului de materiale pentru constructii Uralita (din Spania) s-au stabilizat in semestrul al doilea al anului in curs, fiind inregistrata o crestere de 2% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la 334,9 milioane de euro. Veniturile societatii au sporit in special pe pietele internationale, in special in Europa de Est si de Vest, fiind consemnate majorari de 11% (la 71,1 milioane de euro), respectiv 6% (la 146,2 milioane de euro). Afacerile din Spania s-au contractat cu 7%, pana la valoarea de 117,1 milioane de euro, din cauza continuarii recesiunii din domeniul local al constructiilor. Din punct de vedere al segmentelor de activitate, vanzarile de materiale pentru interior (care include sistemele de izolatii si tencuieli) au sporit cu 1,2%, cele de produse pentru acoperisuri s-au diminuat cu 6,3%, in timp ce afacerile din sectorul de tubulatura si tevi au inregistrat un avans de 10,6%. In prima jumatate a anului in curs, compania a investit 3 milioane de euro in diverse proiecte de cercetare si dezvoltare. Pentru perioada urmatoare, managerii Uralita estimeaza majorarea comenzilor de sisteme pentru izolatii, datorita obligativitatii implementarii programelor nationale de reabilitare termica a cladirilor. Informatii suplimentare, la www.uralita.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.