Grupul Saint-Gobain - Franta, unul dintre cei mai importanti producatori de materiale de constructii din lume, continua strategia de expansiune pe piata izolatiilor din Federatia Rusa, recent achizitionand 25,1% din actiunile furnizorului local Zao Isoroc. Avand sediul in localitatea Tambov, Isoroc este lider in domeniul productiei de vata minerala bazaltica in regiunea centrala a Rusiei, fiind unul dintre principalii furnizori de sisteme izolatoare pentru tarile din Comunitatea Statelor Independente (CSI). Anul trecut, societatea ruseasca a inregistrat o cifra de afaceri de 46 milioane de euro. Prin intermediul noului parteneriat, Saint-Gobain isi consolideaza, prin divizia de izolatii Isover, pozitia pe piata est-europeana a constructiilor, extinzandu-si, totodata, portofoliul de produse. Tranzactia face parte din strategia Saint-Gobain de expansiune in tarile cu economii aflate in dezvoltare, precum si pe segmentul produselor cu eficienta energetica sporita. Anul trecut, grupul francez a raportat venituri totale de 42,12 miliarde euro, in prezent deruland operatiuni in 64 de tari si avand peste 195.000 de angajati. Informatii suplimentare, la www.saint-gobain.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.