RO EN
Coșul este gol

PPG: Perspective de reluare a trendului ascendent in urmatoarea perioada

Compania PPG Industries a continuat sa obtina rezultate financiare solide inclusiv in prima parte a acestui an, aceasta evolutie fiind o consecinta a deciziilor strategice implementate in ultima perioada si a accentului pus pe consolidarea cash-flow-ului. Veniturile din operatiuni curente au insumat 3,7 miliarde USD, fiind cu 1% mai mari in raport cu valorile raportate in perioada corespunzatoare a anului anterior. Pe segmentul de sisteme performante de acoperire, livrarile au totalizat 2,06 miliarde USD, in crestere cu 2% fata de perioada de referinta, achizitia Comex avand o contributie de 12% la cifra de afaceri pe segmentul respectiv. In ceea ce priveste solutiile industriale de finisaj, in acest sector PPG a inregistrat incasari de 1,34 miliarde USD, ceea ce constituie o depreciere de 2%. Pe termen scurt, conducerea grupului estimeaza o revigorare a economiei globale, care se va materializa inclusiv printr-o reluare a trendului ascendent in Europa. Din acest motiv, abordarea actuala este optimista, atitudinea respectiva fiind justificata inclusiv de pozitionarea favorabila pe piata ce permite grupului sa exploateze la maximum noile oportunitati de afaceri. In Romania, produsele PPG sunt distribuite prin intermediul companiei Trilak Coatings, din Miercurea Ciuc, firma raportand pentru 2013 o cifra de afaceri de 13,03 milioane de lei. In prezent, procesul de comercializare se realizeaza la nivel national, prin intermediul a peste 200 de parteneri. Informatii suplimentare, la www.trilak.ro, www.ppg.com
  

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter