Neakaisa.ro, business online cu obiecte sanitare si produse pentru amenajarea casei, a inregistrat o cifra de afaceri de 6.2 milioane euro anul trecut, in crestere cu aproximativ 10% fata de 2022. Totodata, in 2023, compania a vandut peste 60.000 de produse, cu cca. 10.000 mai mult fata de anul precedent. Pentru anul in curs, Neakaisa.ro are in plan o crestere de 10% si investitii in digitalizarea si automatizarea proceselor interne.
Principalul motor de crestere pentru business-ul online de sanitare in 2023, un an marcat de provocari si incertitudini, inclusiv o scadere generala pe zona de imobiliare si constructii, a fost deschiderea showroom-ului din Bucuresti, in luna mai. In putin peste 6 luni de la lansare, acesta a generat un plus de 10% al vanzarilor totale. In acelasi timp, si decizia de a diversifica gama de produse a avut un impact direct la nivel de vanzari, alaturi de cererea mai mare din zona de arhitecti.
"Ne-am dorit sa fim mai aproape de clientii nostri, iar deschiderea showroom-ului a fost un pas natural in dezvoltarea business-ului, care a inregistrat rezultate foarte rapid. Noua locatie din Atelierului 20 a oferit atat oportunitatea clientilor de a vedea si experimenta produsele inainte de achizitie, dar a si consolidat legatura noastra cu comunitatea locala de arhitecti si designeri”, a declarat Laura Sardescu, Co-fondator si Director General Neakaisa.ro.
In ceea ce priveste orasele care au generat cele mai multe vanzari pentru Neakaisa.ro, acestea au fost Bucuresti, Cluj, Timisoara si Constanta, iar cea mai mare comanda online a fost de 58.000 lei. Si cosul mediu raportat anul trecut a fost de 1.880 de lei, intr-o usoara crestere fata de 2022, impulsionat de comenzile generate de showroom.
“Mizam pe calitate, simplitate si un design unic, care, cu siguranta, ne vor ajuta sa ne indeplinim obiectivele. Sa nu uitam insa si faptul ca suntem, prin excelenta, un business online, iar e-commerce-ul se maturizeaza odata cu piata si continua sa se adapteze, asa cum o fac toate industriile. Suntem (inca) la un punct de rascruce, unde cresterea galopanta din anii de pandemie s-a temperat, iar varianta optima este de crestere sustenabila a modelelor de business. Daca in anii trecuti s-a experimentat mult, de unde si aparitia a foarte multor jucatori online de toate dimensiunile, 2024 va fi un an in care va fi nevoie sa fie trecut testul timpului si al presiunilor continue de adaptare la un mediu dinamic, pe alocuri imprevizibil”, a explicat Laura Sardescu.
Pentru anul curent, Neakaisa.ro are in plan o crestere organica, de 10%, concentrandu-se pe trei elemente cheie, fundamentale pentru evolutia si flexibilitatea brandului. Astfel, va investi in digitalizarea si automatizarea proceselor interne pentru a creste eficienta si a ajuta echipa sa fie mai productiva si va organiza training-uri, workshop-uri si alte initiative de invatare pentru formarea si dezvoltarea continua a angajatilor.