Lasselsberger Ceramics Romania, detinatorul brandului Cesarom si principalul producator local de placi ceramice, estimeaza o crestere cu peste 10% a cifrei de afaceri din 2014, dupa ce vanzarile firmei s-au stabilizat, in 2013 la nivelul de 40 milioane de euro consemnat cu un an in urma. Compania si-a propus, de asemenea, majorarea cotei de piata, o contributie importanta la realizarea acestor deziderate urmand a se datora inclusiv lansarii unui nou format de placi de gresie portelanata, cu dimensiunea de 42x42 cm. "Lansarea noului format va avea un puternic impact in business-ul companiei in acest an. Astfel, pentru 2014, mizam pe o crestere cu 10% a cifrei de afaceri, dar si pe o majorare a cotei de piata. Decizia de a lansa produsul a venit din dorinta de a ne alinia tendintelor pietei locale de profil, unde placile cu dimensiuni mari castiga teren, dar si trendurilor internationale", a declarat Sergiu Apolzan, director de vanzari si marketing in cadrul Lasselsberger Ceramics Romania. Noile modele au fost deja lansate cu succes pe pietele externe, in 2014 urmand a fi disponibile 11 colectii specifice: Saturnia, Atlantis, Firenze, Milano, Travertine, Tek, Toscana, Ruggine, Arezzo, Geometric, Sunrock.
Produsele Cesarom sunt fabricate la unitatea Sanex din Cluj-Napoca, cu o capacitate de 6,7 milioane mp pe an si sunt livrate pe piata prin intermediul a 150 de parteneri (distribuitori, magazine specializate si lanturi DIY). Grupul austriac Lasselsberger detine 67,93% din totalul actiunilor societatii Sanex SA. Pentru informatii suplimentare, click aici!