RO EN
Coșul este gol

KNAUF INSULATION: Zece ani de prezenta in Romania si vanzari de 13 milioane euro

Furnizorul de vata minerala de sticla si bazaltica Knauf Insulation a aniversat 10 ani de prezenta pe piata din Romania, pentru finele actualului exercitiu financiar estimand realizarea unei cifre de afaceri de 13 milioane de euro. Cu aceasta ocazie, Adrian Garofeanu, director comercial al companiei, a aratat ca „in acord cu dezvoltarea si maturizarea pietei de izolatii, respectiv a segmentului de vata minerala, estimam o evolutie optima a afacerilor Knauf Insulation pe termen mediu si lung. De altfel, pozitionarea noastra atat pe plan global, cat si local ne permite sa oferim partenerilor cele mai bune solutii de termoizolare si sa fim, in acelasi timp, un furnizor de servicii si un partener strategic pentru retelele profesionale de distributie, precum si pentru centrele de bricolaj”. La momentul actual, 30% din portofoliul de produse este format din vata minerala de sticla, diferenta fiind constituita de de vata minerala bazaltica (pentru fatade de contact si ventilate, acoperisuri plate etc.) si accesorii. Dintre proiectele de referinta la care au fost utilizate solutii furnizate de companie pot fi amintite Timpuri Noi Square, Oregon Park, sediul de birouri Lidl, Vox Timisoara, One Tower, Skanska Tower etc. Conform unui studiu InterBiz, inainte de declansarea crizei economice consumul de vata minerala din Romania depasea 71.207 tone, corespunzator unei valori de circa 81 milioane de euro. A urmat o perioada de contractii puternice, pentru ca din 2010 situatia sa inceapa sa se redreseze. Astfel, in 2016 s-a ajuns la un volum, de 92.408 tone si o valoare de 58,1 milioane de euro, iar pentru acest an se estimeaza livrarea de 108.000 tone, aferenta unei valori de 73,4 milioane de euro. In 2019, scenariul Interbiz presupune o usoara scadere a pietei de vata minerala, urmata insa de o crestere medie de 4% pe an in urmatoarea perioada. La acest progres vor contribui mai multi factori, cum ar fi constructia de centre comerciale de mari dimensiuni, cladiri de birouri si rezidentiale. De asemenea, va continua programul national de reabilitare termica a constructiilor existente, iar legislatia de siguranta in caz de incendiu se va imbunatati, cu efecte ditecte in ceea ce priveste consumul de materiale din clasa A1 de reactie la foc. In acest context, estimarile managementului Knauf Insulation in ceea ce priveste evolutia vanzarilor sunt optimiste.
***
Knauf Insulation are o experienta de peste 40 de ani pe piata solutiilor de izolare, produsele sale fiind realizate in 40 de fabrici amplasate in 15 tari, unde lucreaza peste 5.000 de angajati. La nivel de grup, cifra de afaceri se situeaza in jurul valorii de doua miliarde euro. Sistemele promovate sunt realizate pe baza tehnologiei Ecose, care presupune folosirea unor lianti organici, fara adaos de formaldehide, ceea ce constituie un avantaj net pentru proiectele care se supun unor exigente stricte din punct de vedere al criteriilor de sustenabiltiate. 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter