Conducerea Henkel Romania mizeaza pe cresterea afacerilor din 2013 fata de nivelul din 2012, iar pentru urmatorul exercitiu financiar previziunile sunt pozitive, indicand majorari ale vanzarilor la nivelul tuturor diviziilor. Cifra de afaceri raportata in 2012 la nivelul tuturor activitatilor companiei (inclusiv pe segmentul bunurilor de larg consum) a depasit 136 milioane de euro, in crestere cu 12% fata de 2011. La nivel de grup, obiectivul stabilit de managementul din Germania vizeaza atingerea unei cote de 50% din totalul vanzarilor pe pietele emergente, pana in 2016. "In Romania, evolutia afacerilor depinde de contextul politic. Pe plan extern, suntem influentati de ceea se intampla in UE, iar pretul materiilor prime este sensibil la conflicte. Prin urmare, atat mediul national de afaceri, cat si cel international sunt extrem de volatile", a declarat Niculae Olteanu, presedintele Henkel Romania. "Este foarte greu de estimat evolutia pietei pentru anul viitor, insa credem ca, in cel mai optimist scenariu, poate fi constatata o crestere de 5%-8%", a precizat Andrei Dumitrescu, director general al Diviziei de Adezivi din cadrul companiei.
***
Henkel Romania este unul dintre liderii pietei locale de adezivi si mortare uscate, valoarea investitiilor realizate in fabricile din Romania depasind 45 milioane de euro. La nivel national, compania beneficiaza de trei centre de productie, situate in Pantelimon (Ilfov), Campia Turzii (judetul Cluj) si Roznov (judetul Neamt, fabrica deschisa in 2013), cu o capacitate de productie totala de 680.000 - 700.000 de tone pe an. Pentru informatii suplimentare, click aici!