Reprezentantii producatorului de vopsele Fabryo exclud o crestere a afacerilor in 2011, o estimare mai exacta fiind foarte dificil de realizat avand in vedere imprevizibilitatea economiei romanesti. Societatea s-a mentinut profitabila anul trecut, in pofida faptului ca incasarile s-au redus cu 9% fata de nivelul din 2009, pana la 136,5 milioane de lei si in contextul in care activitatea din domeniu s-a contractat cu aproximativ 15%. "Cred ca piata vopselelor decorative va continua declinul, urmand sa scada cu 10% in acest an. Previziunile nu sunt pozitive nici pentru anul 2012, cand estimez ca va fi consemnata o stagnare a pietei", a declarat Aliz Kosza, director executiv al companiei. Unul dintre obiectivele stabilite pentru anul 2011 este reprezentat de dezvoltarea unei retele de magazine in regim de franciza - Renovis. Primele trei centre au fost deschise in Bucuresti, pana la finele anului urmand a fi inaugurate alte 10 unitati. Pentru anul in curs, Fabryo are in vedere investitii totale de 1,6 milioane de euro, pentru comunicare, instalarea unor noi masini de colorare, extinderea retelei de magazine Renovis s.a. Informatii suplimentare, la www.fabryo.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.