Evaluarea expertilor Uponor in ceea ce priveste evolutia pietei europene a materialelor de constructii pentru infrastructura indica faptul ca acest segment va stagna si in 2014, in pofida faptului ca, la nivel general, sectorul analizat va consemna o anumita revigorare. Vanzarile din anul fiscal 2013 au inregistrat o majorare de 11,6%, pana la nivelul de 906 milioane de euro, insa, din punct de vedere organic, incasarile au suferit o contractie de 1,5%. Tendinta negativa a fost vizibila mai ales in Europa, unde cererea a inregistrat un declin pronuntat, mai ales in ultimele doua luni din anul fiscal precedent. Astfel, la nivelul lui 2013, vanzarile au totalizat 479,5 milioane de euro, ceea ce constituie o scadere de 7,4% fata de perioada de referinta. Cea mai mare cota in cifra de afaceri este detinuta, in continuare, de Germania (+15,9%), ponderi importate in vanzari avand inclusiv statele din zona scandinava. Subsidiara Uponor Romania a anuntat, pentru 2012, incasari de 2,8 milioane de lei, de 3,7 ori mai mari fata de anul anterior. Informatii suplimentare, la www.uponor.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.