
Putem spune, insa, ca programul “Casa Verde” anuntat de Fondul de Mediu a facut si un bine industriei termotehnice, in sensul ca a promovat sistemele solare si a starnit interesul si curiozitatea consumatorilor finali. Vom continua sa investim in proiecte si campanii de marketing, consolidandu-si imaginea si pozitionarea in piata. Totodata, vom lansa programe ample de perfectionare si specializare atat a fortei proprii de vanzari, cat si a partenerilor comerciali si de service. Planul de training-uri a debutat in acest an cu sesiuni dedicate montatorilor de sisteme de acoperis, desfasurate in parteneriat cu Lindab Romania. Baxi Group investeste anual circa 30 milioane de euro in dezvoltarea de noi tehnologii adaptate cerintelor pietei. Anul trecut, Grupul Baxi a lansat o noua generatie de centrale termice cu eficienta crescuta, cu panou de comanda detasabil, ce permite vizualizarea si controlul de la distanta a parametrilor de functionarea ai centralei termice. In ceea ce priveste problemele cu care ne confruntam, in mod sigur piata ar cunoaste o dezvoltare considerabila daca ar fi eliminate piedicile legislative si procedurale pentru debransare. Ma refer, in principal, la potentialul dat de cele aproximativ 1,7 milioane de apartamente cuplate la sistemele centralizate".