RO EN
Coșul este gol

Duna Armatura estimeaza o crestere de circa 30% a cifrei de afaceri din acest an

Piata de sisteme pentru tubulatura, tevi si armaturi pentru retele de apa, gaz si canalizare va creste semnificativ in perioada urmatoare, datorita finantarilor ce vor fi disponibile pentru investitii prin programele nationale si europene (programele operationale, PNRR, Anghel Saligny). In acest context, Mihaela Bucerzan, CEO al companiei Duna Armatura Bucuresti - importator si distribuitor de tevi, armaturi pentru retele apa, gaz si canalizare, capace si gratare, estimeaza o evolutie de cel putin 25% in acest domeniu de activitate in 2023, pe baza comenzilor si a solicitarilor de oferte, traiectoria ascendenta a afacerii urmand a se mentine cel putin pana in anul 2025.
"Dupa o scadere a numarului de proiecte finantate in perioada 2018-2019, piata de profil a inceput sa se redreseze in 2020 si in anii care au urmat, prin atribuirea multor contracte de lucrari catre antreprenori. In 2020 am avut o crestere a cifrei de afaceri pe tubulatura de fonta si fitinguri de 4,2 ori fata de 2019 si in 2021 cu 30% fata de 2020. Cifra noastra de afaceri a crescut cu 8% in 2022 fata de 2021 si avem mari sperante pentru anul 2023, cand estimam o majorare de circa 30%, avand contracte mari in desfasurare", a declarat Mihaela Bucerzan.
In ceea ce priveste dimensiunea pietei de profil, reprezentanta Duna Armatura mentioneaza ca aceasta este foarte dificil de estimat, avand in vedere tipologia variata a companiilor si activitatilor din domeniu. "Daca acceptam ca piata de profil este definita de codul CAEN, atunci am avea o valoare de 6,5 miliarde lei a afacerilor din domeniu. Parerea mea este ca nu se poate analiza piata de echipamente pentru instalatiile sanitare/ utilitare doar pe baza acestor coduri CAEN, care nu clasifica in detaliu tipurile de activitati, fiind mult prea generale. Din punctul meu de vedere, ar fi nevoie de analize profesioniste pentru aprecierea pietei de tubulatura si robinetaria comercializate in proiectele de utilitati, eventual chiar selectata pe tipul de material furnizat, ceea ce nu exista in acest moment", a explicat Mihaela Bucerzan.
 
Vanzari in crestere pentru sistemele utilizate in infrastructura
In acest moment, in topul vanzarilor Duna Armatura se afla categoria de produse destinate acoperirii la suprafata a retelelor edilitare, respectiv capacele carosabile pentru camine de vane, statii de pompare, camine de vizitare etc., avand un furnizor care exceleaza in productia de asemenea dispozitive cu utilizare diversa, cu caracteristici speciale si de dimensiuni la cerere. Acest segment genereaza cea mai mare parte a cifrei de afaceri a companiei, se mai multi ani. Pe locul secund in ponderea vanzarilor Duna Armatura se afla vanele cu sertar cauciucat, prezente in solicitarile companiilor de apa si in majoritatea proiectelor noi.
"Obiectivele noastre pentru 2023 continua politica pe care am avut-o de-a lungul existentei firmei: sa servim clientii cu cat mai mult profesionalism si corectitudine, sa cunoastem noi parteneri, atat clienti dar si furnizori si sa livram produse de calitate. Ne dorim sa ne marim echipa si sa investim in capacitatea de stocare a depozitului, in vederea maririi cantitative si diversificarii acestuia", a conchis Mihaela Bucerzan.
***
Duna Armatura Bucuresti a fost infiintata in anul 1997, ca reprezentanta in Romania a Grupului Ludwig Frishhut - Germania. Compania se ocupa cu importul si distributia de armaturi si componente pentru retelele edilitare civile si industriale de apa, canalizare, gaz si incalzire, avand furnizori grupuri renumite din Germania, Spania, Franta, Polonia si Italia.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter