RO EN
Coșul este gol

BOG’ART, Concelex, UTI si TIAB liciteaza lucrari de infrastructura de 68 milioane euro

Asocierea formata din companiile Bog’Art si Concelex a depus singura oferta de participare la licitatia pentru finalizarea lucrarilor la Penetratia Prelungirea Ghencea - Domnesti si Supralargirea Bulevardului Ghencea, intre str. Brasov si Terminal Tramvai 41. Din asociere mai fac parte, ca subcontractanti si terti sustinatori, companiile UTI Construction And Facility Management, TIAB, Urban Profile Grele, 3TI Progetti Italia - Ingegneria Integrata SPA, Protelco, Eurocerad International, We Project Engineering, Steerforth Consult, Altimate, Muzeul National De Istorie a Romaniei, Vertatel International, Schindler Romania, Swietelsky Construct si Alpenside. Valoarea estimata a contractului este de 336,45 milioane de lei, durata de implementare a lucrarilor prevazute fiind stabilita la 28 de luni.
Oferta depusa este in etapa de evaluare tehnica si financiara, ce are ca termen-limita data de 12 septembrie 2024.
Autoritatea contractanta, reprezentata de Primaria Municipiului Bucuresti (PMB) a decis, in conformitate cu specificatiile din caietul de sarcini, impartirea proiectului in mai multe tronsoane de lucrari:
  • Tronson I: terminal tramvai 41 - Str. Brasov (km 0+000 - km 1+035);
  • Tronson II: Str. Brasov - Str. Raul Doamnei (km 1+035 - km 1+700);
  • Tronson III: Str. Raul Doamnei - Str. Valea Oltului (km 1+700 - km 2+650);
  • Tronson IV: Str. Valea Oltului - Str. Maracineni (km 2+650 - km 4+200);
  • Tronson V - obiect lucrari Park&Ride si bazine de retentie;
  • Tronson VI - lucrari de tramvai (km 0+000-km 6+120).
 
Proiectul prevede, astfel, largirea la 4 benzi a Bd. Prelungirea Ghencea, intre Strada Brasov si Centura Bucuresti, amenajarea unei piste de biciclete si a trotuarelor, realizarea unei cai duble de tramvai, modernizarea sistemului de iluminat si a retelei de apa si canalizare, largirea la 4 benzi si pastrarea liniei de tramvai existente pe Bd. Ghencea, pana la capatul liniei 41.
De asemenea, proiectul include si constructia unui nod intermodal cu parcare supraetajata, la capatul Bd. Prelungirea Ghencea, in zona nodului rutier Domnesti, care va include o legatura pietonala intre peronul de cale ferata si Nodul intermodal, capatul liniei de tramvai, o parcare supraterana si un terminal RATB ce se va realiza in zona cuprinsa intre Prelungirea Ghencea, Cimitir si calea ferata situata de-a lungul Liniei de Centura. Parcarea de tip "park and ride" (P+2E) propusa in nodul intermodal de la Pasajul Domnesti este destinata in special masinilor care vin din zona limitrofa, oamenii avand ulterior o legatura directa cu transportul public care va sosi la intervale scurte de timp. Cladirea va avea o suprafata desfasurata totala de circa 20.000 mp si o capacitate de circa 500 de locuri. Proiectantul noului nod intermodal si al parcarii de tip "park and ride" este Compania Municipala Dezvoltare Durabila Bucuresti SA.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter