Noua companii si asocieri de firme de proiectare au transmis oferte de participare la o licitatie publica organizata de Primaria Sectorului 3 al municipiului Bucuresti pentru atribuirea unui acord-cadru de servicii de consultanta si management de proiect pentru realizarea obiectivelor de investitii din sector. Valoarea estimata a acordului-cadru este de 119 milioane de lei (24 milioane de euro), acesta urmand a fi incheiat pe o perioada de 4 ani, cu maximum 3 operatori economici. Acordul va permite incheierea unor contracte subsecvente in functie de prioritizarea proiectelor si finantarile disponibile, cu valori cuprinse intre 175.000 lei si 3,5 milioane de lei (fara TVA.)
Serviciile vor fi aferente unor proiecte majore de lucrari de reabilitare termica a cladirilor si blocurilor de locuinte, de reparatii curente/ capitale, consolidari, modernizari de cladiri publice (scoli, licee, gradinite, crese, administrative, birouri etc), constructii de cladiri noi, dar si lucrari de infrastructura rutiera si edilitara.
Acordul-cadru reprezinta modalitatea speciala de atribuire la care autoritatile contractante pot apela atunci cand intentioneaza sa achizitioneze produse/ servicii sau lucrari cu caracter de repetabilitate/ recurenta.
Cele 9 oferte de participare au fost transmise de:
1. CCAT Solution Grup;
2. Like Consulting, avand ca tert compania Search Corporation;
3. Venturo Investment;
4. Asocierea AVE Romconstruct Design (lider) - Septembrie Consulting - K-Box Construction Design;
5. Asocierea RDM Consulting & Construction (lider) - Vascons si Asociatii -Adria Quality - StructurALL Consulting Napoca - Baseli Drum Consult;
6. Asocierea Techno Vision Consulting (lider) - Carpat Design Consulting;
7. Asocierea Safege SAS (lider) - Ecoapa Design;
8. Asocierea Interaxis Engineering (lider) - Daio Total Construct - Medos Construct & Consulting;
9. Asocierea Ghallard Sys (lider) - Secunet Project.
Licitatia este in etapa de evaluare financiara si tehnica, programata a se incheia pe 31 decembrie 2024, dupa care urmeaza deliberarea si atribuirea contractului. Va fi selectata oferta cu cel mai bun raport calitate-pret, componenta financiara avand o pondere de 40% din punctaj, iar cea tehnica de 60% (planificarea adecvata a resurselor umane si a activitatilor, demonstrarea unei abordari si a unei metodologii corespunzatoare pentru realizarea activitatilor si obtinerea rezultatelor anticipate, gradul de adecvare aa planului de lucru propus - durata, succesiunea logica si cronologica a activitatilor, precum si experienta echipei de proiect).