RO EN
Coșul este gol

IKEA va investi 80 milioane de euro in noul magazin de pe Bd. Theodor Pallady

Conducerea retailerului suedez Ikea a anuntat ca va investi circa 80 milioane de euro in dezvoltarea celui de-al doilea magazin din Romania, ce va fi deschis pe Bd. Theodor Pallady nr. 57, din Bucuresti. Acesta ar putea fi inugurat in 2018, conform estimarilor, si va avea o suprafata de 36.000 mp.
"Pe 8 noiembrie se va incheia termenul pentru dezbaterea publica finala pentru PUZ, iar apoi vom putea aplica pentru eliberarea autorizatiei de construire, care ne va indica o data de deschidere sigura. In acest moment, putem estima ca vom deschide cel de-al doilea magazin din Romania la finalul anului 2018", a declarat Stefan Vanoverbeke, Retail Manager pentru IKEA South East Europe.
Retailerul de mobila a cumparat anul trecut terenul de 13,7 hectare ce a apartinut fabricii Anticorosiv de pe Bd. Theodor Pallady.
Planurile Ikea in Romania mai prevad, pe termen mediu si lung, deschiderea de magazine si in alte orase ale tarii, pentru primele proiecte fiind vizate municipiile Timisoara, Brasov si Cluj-Napoca, in prezent fiind in etapa de identificare si selectie a terenurilor necesare dezvoltarii viitoare.
Planurile pana in anul 2025 ale grupului suedez in sud-estul Europei includ atingerea unui numar total de 13 magazine, ce vor fi localizate in Romania, Croatia, Serbia si Slovenia. Astfel, in 2017 va fi deschis noul centru comercial din Belgrad (Serbia), urmat de cel din Ljubljana (Slovenia).
Grupul suedez a deschis primul magazin din Bucuresti in zona Baneasa, in anul 2007.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter