
La nivel de grup, producatorul finlandez a raportat un avans de 20%-25% al vanzarilor nete de anul trecut. In Europa Centrala si de Est cresterea incasarilor a fost rezultatul lansarii de noi produse pe segmentul de acoperisuri. Evolutia optima a afacerilor a avut la baza numarul mare de comenzi, valoarea acestora fiind cu 34% superioara celei din 2009. Astfel, vanzarile nete au sporit de la 1,9 miliarde euro pana la 2,4 miliarde euro. Compania a realizat, totodata, un profit operational de 38 milioane de euro. "Din punct de vedere geografic, cele mai importante livrari au fost realizate in Suedia si pe pietele din Brazilia, China sau Turcia, unde am lansat, recent, produse speciale din otel", a declarat Sakari Tamminen, presedintele Rautaruukki.
Pentru 2011 se estimeaza un salt de pana la 25% al veniturilor si o imbunatatire considerabila a profitabilitatii firmei. Totodata, este previzionata majorarea preturilor de comercializare a produselor speciale din otel, ca urmare a cresterii cererii si a cotatiei materiilor prime. Informatii suplimentare, la www.ruukki.com