Cisco a anuntat un nou portofoliu de solutii axate pe continuitatea afacerii, in cadrul CiscoLive!, eveniment organizat in mediul virtual pentru prima data, in perioada 16-17 iunie 2020.
"Traim intr-o lume incerta, de aceea continuitatea operationala a devenit un obiectiv major pentru companii. Conform celui de-al cincilea studiu PwC Covid-19 CFO Pulse Survey in randul CFO, organizatiile planifica reintoarcerea la birou, focusul cel mai mare fiind pe schimbarea masurilor si cerintelor de securitate la locul de munca (87%). In plus, aproximativ jumatate dintre CFO spun ca organizatiile din care fac parte vor face din lucrul la distanta o optiune permanenta pentru activitatile care permit acest lucru. Noul portofoliu de solutii Cisco raspunde direct acestor provocari cheie; necesitatea ca angajatii sa lucreze in siguranta de la distanta si de a oferi un loc de munca sigur", arata reprezentantii Cisco.
Ca raspuns la pandemie, multe organizatii au ales solutii axate pe continuitatea activitatii, lucrand cu Cisco Customer Experience (CX) si partenerii Cisco pentru a asigura functionarea si productivitatea afacerilor. In urmatoarea etapa de raspuns la pandemie si de pregatire pentru evenimente viitoare, CIO, specialistii IT si de operatiuni vizeaza implementarea unui mediu IT care se va adapta si va invata din lectiile ultimelor luni. Majoritatea CFO (72%) care au raspuns la sondajul PwC spun ca se asteapta la o mai mare rezilienta si agilitate ca urmare a experientei pandemice, iar 49% considera ca investitiile in tehnologie realizate in aceasta perioada le vor pozitiona mai bine organizatiile pe termen lung.
"In ultimele luni, am observat perturbari majore in multe industrii si organizatii intr-un ritm mai accelerat ca niciodata. Companiile care isi elaborau strategia digitala intr-o perioada de unu pana la trei ani au fost nevoite sa-si adapteze initiativele efectiv peste noapte. Noul portofoliu Cisco de solutii pentru continuitatea afacerii va ajuta clientii sa isi reevalueze strategiile de afaceri si sa implementeze solutii mai rapid si mai usor decat pana acum", a spus Chuck Robbins, presedinte si CEO Cisco.
Portofoliul pentru continuitatea afacerii a fost dezvoltat pe baza experientei Cisco din timpul pandemiei Covid-19 si a suportului oferit pentru mii de clienti si include solutii pentru diferite industrii, dar si pentru domenii precum sanatate si educatie, modele de consum mai simple si servicii pentru a accelera impactul pentru clienti.
Solutii pentru diferite industrii
Operatiunile organizatiilor care activeaza in domeniul sanatatii si educatiei au fost perturbate semnificativ in timpul acestei pandemii. Cu ajutorul Cisco, in cateva zile, multe dintre ele au fost reusit sa activeze invatarea la distanta sau sa treaca rapid la administrare virtuala si consultatii medicale la distanta. Noile solutii pentru aceste industrii includ:
- Invatare la distanta - tehnologii de colaborare sigure si expertiza care ii ajuta pe cei 1,2 miliarde de copii si tineri care invata in prezent in afara mediului lor obisnuit, sa ramana conectati si sa-si continue studiile. Aceasta solutie este folosita de organizatii precum Babson College din Boston, Massachusetts.
- Spitale de campanie conectate - un kit de infrastructura IT, care poate fi configurat si pus in functiune in 5 zile sau mai putin, pentru a veni in sprijinul spitalelor care sunt suprasolicitate sau pentru a pune la dispozitie un spatiu provizoriu. Solutia include tehnologii de retea wireless pentru a accesa date, voce si video, securitate integrata de retea si asistenta la implementare. Aceasta solutie a fost dezvoltata pe baza experientei Cisco si a partenerilor nostri ca urmare a suportului oferit spitalelor de campanie, precum spitalul de campanie NHS Nightingale din Marea Britanie si cel de la Universitatea din Maryland Medical System din SUA.
Solutii sigure pentru personalul care lucreaza de la distanta
Clientii au apelat la Cisco in timpul pandemiei pentru a mentine productivitatea angajatilor cu solutii sigure si scalabile. Acestea sunt acum disponibile ca solutii preconfigurate pentru organizatiile care descopera ce imbunatatiri mai sunt necesare fata de abordarea lor initiala, inclusiv:
- Call center de la distanta - tehnologii si servicii de implementare care permit agentilor dintr-un call center sa lucreze de acasa folosind solutii in cloud sau care ofera acces sigur de la distanta la tehnologiile deja existente on-premise.
- Acces de la distanta flexibil - expertiza si tehnologii care permit angajatilor sa acceseze reteaua, terminalele de colaborare si aplicatiile de business. Portofoliul ofera o varietate de produse si servicii pentru a raspunde nevoilor clientilor, inclusiv celor care opteaza pentru solutii hardware, software sau BYOD (Bring Your Own Device).
- Securitate pentru angajatii care lucreaza de la distanta - permite securizarea adecvata a accesului la distanta cu instrumente pentru analizarea capacitatii VPN actuale, stabilirea unui plan de implementare cu tehnologia Cisco Security si planificarea, proiectarea si configurarea unei retele VPN pentru gestionarea sigura a accesului angajatilor de la distanta.
Solutii sigure la locul de munca
Organizatiile isi continua calatoria catre noua normalitate si cauta modalitati de „revenire la birou” in siguranta, dar si de a crea noi modele de afaceri si de lucru, care sa sustina masurile de siguranta pentru angajati si clienti. Cisco sprijina aceasta tranzitie cu solutii precum:
- Conectivitate pentru biroul de la distanta – extinderea retelei la locatii adiacente si indepartate care raspund cerintelor utilizatorilor pentru o latime de banda mai mare, conectivitate mai rapida si securitate mai mare. Serviciile si tehnologiile ajuta clientii sa proiecteze, sa construiasca si sa opereze o solutie wireless LAN, care le ofera utilizatorilor acces securizat la aplicatiile de business si o experienta wireless sigura si fiabila.
- Monitorizarea densitatii sociale si informatii de ansamblu – expertiza si tehnologii in sprijinul distantarii sociale la locul de munca. Conceputa pe baza DNA Spaces de la Cisco si datorita valorificarii infrastructurii wireless, aceasta solutie va oferi informatii comportamentale din toate locatiile, permitand organizatiilor sa ia decizii pentru a sustine siguranta la locul de munca. Solutia e disponibila din luna iulie.