Conservarea si imbunatatirea calitatii mediului reprezinta o parte integranta as strategiei Armacell (din Germania), firma specializata in productia sistemelor de izolatii pentru tubulatura si tevi. Pentru a utiliza resursele intr-un mod cat mai eficient, managerii companiei vizeaza identificarea permanenta a unor modalitati inovatoare pentru reducerea gradului de utilizare a materiilor prime, a consumului de energie si a deseurilor rezultate in urma operatiunilor de fabricatie. "Pentru reutilizarea deseurilor am implementat sisteme inteligente de reciclare, in timp ce toate operatiunile pe care le derulam la nivel international se efectueaza in urma constientizarii problemelor de mediu legate de siguranta muncii, responsabilitate sociala si integritate corporatista. Am luat decizia de a produce numai materiale ce reduc la minimum impactul asupra mediului", se arata intr-un document oficial al companiei. In anul 1989, Armacell a devenit primul producator de sisteme tehnice de izolare din lume care a renuntat la utilizarea clorofluorcarbonului (CFC) in procesele de fabricatie, cu mult inainte ca acest compus chimic sa fie interzis prin Protocolul de la Montreal. De asemenea, de la finele anilor '90, compania s-a concentrat pe reducerea impactului asupra mediului al tuturor produselor pe care le comercializeaza. Armacell este membru fondator al Aliantei Europene pentru Eficienta Energetica in Cladiri (EuroACE), fondata de Comisia Europeana dupa semnarea Protocolului de la Kyoto cu scopul de a promova legislatia propusa privind economisirea energiei in cladiri. Mai mult, Armacell s-a alaturat initiativei Global Compact a Organizatiei Natiunilor Unite (ONU), care constituie o retea globala de afaceri avand drept obiectiv principal promovarea dezvoltarii durabile. "In ansamblu, politica noastra de mediu se bazeaza pe cateva principii de baza: productia integrala de materiale ce nu prezinta niciun pericol pentru utilizatori sau mediu, furnizarea de informatii cu privire la depozitarea corecta, folosirea si eliminarea produselor, conservarea resurselor naturale prin utilizarea responsabila a materiilor prime si energiei, reducerea deseurilor, a riscurilor de poluare a aerului si apei si, nu in ultimul rand, pregatirea pentru posibile situatii periculoase, in scopul de a proteja atat populatia, cat si mediul. Din momentul semnarii cartei Global Compact a ONU (in 2006), am sprijinit in mod constient aceasta initiativa. Suntem, astfel, mandri sa punem in aplicare un nou cod de conduita specific companiei noastre si investim in mod constant in dezvoltarea de produse inovatoare, ecologice si superioare calitativ", a declarat Stephan Kessel, director executiv al Armacell. In ansamblu, pentru productia unui metru de izolatie pentru tubulatura marca Armaflex sunt necesari 0,4 litri de petrol, in timp ce, prin contrast, prin utilizarea acestuia la izolarea instalatiilor HVAC se economisesc, anual, trei litri de petrol, ceea ce inseamna ca, raportat la o durata de utilizare de 20 de ani, se creeaza economii de 65 litri de petrol, asigurandu-se un randament de 140 de ori mai mare. De asemenea, referitor la amprenta climatica, in timp ce la productia unui metru de material elastomeric pentru Armaflex se emit 0,5 kg de dioxid de carbon, in 20 de ani de folosire a produsului aceste emisii se reduc cu 80 de kilograme, rezultand un randament de 150 de ori mai mare. Informatii suplimentare, la www.armacell.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.