RO EN
Coșul este gol

ORACLE lanseaza Siebel CRM Public Sector 8.2.2

Include noi functionalitati pentru a ajuta agentiile din sectorul public sa imbunatateasca implementarea programelor si serviciile pentru cetateni. Oracle a lansat astazi Oracle Siebel CRM Public Sector 8.2.2 – parte componenta a Oracle Social Services Suite – pentru a ajuta organizatiile din sectorul public sa reactioneze mai bine la mediile economice, sociale si politice in schimbare, concentrandu-se in acelasi timp pe imbunatatirea furnizarii programelor si a serviciilor pentru cetateni, precum si pe simplificarea automatizarii legislatiei programelor. Una dintre primele solutii software comerciale create anume pentru servicii sociale, Oracle Social Services Suite le ofera agentiilor guvernamentale o platforma completa, deschisa si integrata pentru gestiunea eligibilitatii si a dosarelor, pentru simplificarea stabilirii eligibilitatii, cresterea eficientei functionarilor sociali si imbunatatirea eficientei programelor. Organizatiile din sectorul public – inclusiv serviciile sociale, justitia si siguranta publica, alte servicii componente si agentiile de taxe si impozite – aleg cea mai noua versiune a solutiei Siebel CRM Public Sector pentru a suplimenta solutiile lor de gestiune a dosarelor deoarece ofera o solutie completa, modulara ce le permite agentiilor sa dezvolte si sa implementeze propriile solutii intr-o maniera rapida, flexibila si rentabila. Ca parte din Oracle Applications Unlimited, Siebel CRM Public Sector 8.2.2 continua sa construiasca pe fundatia oferita de posibilitatile complete de gestiune a eligibilitatii si a dosarelor din Oracle Social Services Suite, oferind inovatii si caracteristici imbunatatite de accesibilitate pentru utilizatori, pentru gestiunea platilor, a cererilor si a furnizorilor de servicii. In plus, imbunatatirile aduse integrarii solutiei Siebel CRM Public Sector cu Oracle Policy Automation sustin o implementare simplificata, performanta imbunatatita si posibilitati suplimentare de auditare si raportare a deciziilor.
 
 
Serviciul de Comunicate si Anunturi Agenda Constructiilor asigura publicarea rapida a informatiilor de actualitate referitoare la activitatea companiilor si a institutiilor din domeniile constructii, instalatii, tamplarie si sectoarele conexe. Va oferim posibilitatea de a va face cunoscute informatiile referitoare la evenimente, anunturi de selectie de oferta, licitatii etc., inclusiv prezentarea de noutati din domeniile tehnice si economice. Informatii suplimentare: tel./fax: 021/336.04.16-17; E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter