RO EN
Coșul este gol

DURAZIV: Crestere de 116% a vanzarilor din perioada de iarna

Vanzarile din sezonul rece au fost peste asteptari. Cererea a fost mai mare in aceasta perioada ca urmare a strategiilor abordate de companie, dar si datorita evolutiei sectorului. Producatorul de materiale de constructii Duraziv anunta ca valoarea veniturilor inregistrate de companie s-a dublat raportat la rezultatele din iarna anterioara. Unul dintre motive il constituie o usoara intensificare a activitatii din constructii. Duraziv a inregistrat o crestere a vanzarilor in perioada de iarna de 116% comparativ cu anul anterior. In perioada decembrie 2010 – februarie 2011 compania a inregistrat venituri cumulate de peste 10 milioane de lei, fata de 4,7 milioane lei, incasari raportate in perioada similara a anului precedent. O majorare intensa a vanzarilor a fost inregistrata in primele doua luni ale anului 2011. Valoarea veniturilor din acest interval a crescut de 2,5 ori raportat la perioada ianuarie-februarie 2010.
 
 
Serviciul de Comunicate si Anunturi Agenda Constructiilor asigura publicarea rapida a informatiilor de actualitate referitoare la activitatea companiilor si a institutiilor din domeniile constructii, instalatii, tamplarie si sectoarele conexe. Va oferim posibilitatea de a va face cunoscute informatiile referitoare la evenimente, anunturi de selectie de oferta, licitatii etc., inclusiv prezentarea de noutati din domeniile tehnice si economice. Informatii suplimentare: tel./fax: 021/336.04.16-17; E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter