Compania CBRE, liderul global si national al pietei de consultanta imobiliara, a atras in echipa sa, incepand cu luna mai, primul robot humanoid dintr-o companie de real estate din Romania, PepperEscu. CBRE isi propune astfel sa foloseasca abilitatile tehnologice ale robotului pentru a crea sinergie intre oameni, ca utilizatori finali ai spatiilor imobiliare, fie ca vorbim de angajatii unei cladiri de birouri sau de vizitatorii unui centru comercial.
„Obiectivul nostru este de a integra tehnologia in reinventarea businessului de real estate, facilitand comunicarea dintre oameni si spatiile pe care le utilizeaza. Prin intermediul tehnologiei, iar PepperEscu este un exemplu in acest sens, putem eficientiza procese si totodata crea un sentiment de familiaritate atat in spatiile de birouri, cat si in cele comerciale. Spatiul unei cladiri devine astfel o experienta in sine, in care oamenii revin cu pofta”, a declarat Razvan Iorgu, Managing Director, CBRE Romania.
In primele sale saptamani ca membru al companiei de consultanta imobiliara CBRE, robotul humanoid PepperEscu a participat deja ca speaker la unul dintre cele mai relevante evenimente dedicate pietei imobiliare din Romania, alaturi de peste 300 de participanti, unde a lansat, alaturi de echipa companiei, o aplicatie destinata pietei de real estate locale, CUE by CBRE (care poate fi descarcata din AppStore si GooglePlay). In plus, a interactionat cu diferiti clienti ai companiei si chiar a intalnit unul dintre cei mai mari proprietari de real estate, prezentandu-i date despre evolutia pietei imobiliare si analizand principalele trenduri.
Cooptarea lui PepperEscu in cadrul echipei CBRE este doar unul dintre pasii facuti de companie in procesul de tehnologizare a pietei imobiliare. Robotul humanoid a primit deja o fisa a postului, care include atat comunicarea cu colegii, cat si cu clientii, precum si o planificare a evolutiei sale profesionale.
„PepperEscu actioneaza ca o interfata pentru clientii care vin in biroul CBRE si pentru cei care lucreaza sau viziteaza cladirile administrate de CBRE in Bucuresti si in alte orase din tara. Este un ghid interactiv, cu o componenta de joaca, asa incat sa fie placut rapid de oamenii cu care socializeaza. PepperEscu poate raspunde la intrebari, furniza informatii despre facilitatile cladirii, despre serviciile din apropiere sau despre evenimentele care au loc in proximitatea spatiului, avand rol de concierge", a explicat Alexandru Boghiu, Digital & Technology Director in cadrul CBRE Romania.
In cadrul biroului CBRE Romania, PepperEscu isi desfasoara activitatea alaturi de peste 160 de colegi. La numarul acestora se adauga cel al angajatilor din cladirile de birouri pe care CBRE le administreaza, inclusiv cladirea Aviatorilor 8 din Piata Victoriei, in care compania are sediul, precum si alte spatii de birouri, de retail si industriale administrate, un portofoliu total de peste 770.000 mp.
Si pentru ca prezenta unui robot humanoid nu putea lipsi din Social Media, PepperEscu are si un cont de Instagram, unde posteaza cele mai interesante activitati din zilele sale de lucru ca membru al unei comunitati imobiliare.