RO EN
Coșul este gol

MAURER initiaza RoomInnovation si va construi doar apartamente multifunctionale

Situatia pe care o arata statisticile la nivel european indica o suprafata medie relativ mica a apartamentelor raportandu-ne la nevoile atat de diferite ale membrilor din cadrul unei familii. Luand in considerare, in afara de acest aspect, si legatura extrem de stransa dintre modul in care amenajam locuinta si starea de sanatate, fizica si emotionala, a oamenilor, ajungem la concluzia ca regandirea structurilor apartamentelor este impetuos necesara.
Acest aspect a fost luat in calcul de catre noi, Maurer Imobiliare, si s-a concretizat prin trecerea de la apartamente cu structuri si compartimentare clasica la apartamente multifunctionale.
Odata cu luna septembrie a anului 2020, am dat startul celei de-a cincea faza de dezvoltare din cadrul proiectului Avantgarden3, proiect care va totaliza 246 de apartamente multifunctionale dispuse in 5 imobile de 7 etaje + ultimele etaje retrase, desfasurate pe o suprafata de 1,2 ha.
Apartamentele multifunctionale din faza V ofera, astfel, confort fizic prin maximizarea spatiului din locuinta datorita patului mobil, experienta de locuire intr-un spatiu nelimitat datorita peretilor mobili si zone de relaxare generoase datorita teraselor cu suprafata intre 9 si 76 mp. De asemenea, peretii interiori dintr-un astfel de apartament multifunctional au o inaltime de 2,60 m (mai mare decat inaltimea standard a apartamentelor), lucru care contribuie la cresterea calitatii vietii si a sanatatii clientilor prin sporirea volumului de oxigen din apartament. Nu in cel din urma, upgrade-ul adus in ceea ce priveste arhitectura exterioara si interioara a imobilelor, gama de finisaje pe care clientul le are la dispozitie, contribuie considerabil la amplificarea starii de bine resimtita de cei care se orienteaza spre un apartament din faza V a proiectului Avantgarden3.
”Daca privesc in urma spre toata activitatea mea din imobiliare din cei 14 ani, am un singur regret. Ca am urmat niste standarde, ca ne-am aliniat pietei de profil si, in fond, noi toti dezvoltatorii imobiliari am livrat catre clientii nostri acelasi produs. Am costruit si am vandut structuri clasice de apartamente cu delimitare clara intre spatiile din interiorul lor (hol, bucatarie, camere si grup sanitar), lucru care vine cu o mare rigiditate si inflexibilitate. In ultimii 4 ani munca mea a fost ghidata de dorinta de a crea un altfel de produs prin care sa aduc plus valoare apartamentelor livrate de noi si, in esenta, sa pot imbunatati considerabil calitatea vietii clientilor nostri. Rezultatul muncii mele s-a concretizat in conceptul RoomInnovation, concept care va fi integrat in toate apartamentele dezvoltate de noi”, declara Simon Maurer, fondatorul companiei Maurer Imobiliare si dezvoltatorul conceptului RoomInnovation.
Acest produs, chiar daca reprezinta o noutate absoluta la nivel mondial, a trecut destul de rapid de etapa de cunoastere si familiarizare a produsului de catre clienti, acestia percepand cu mare usurinta elementele noi si inovatoare care transforma un apartament clasic in unul multifunctional. Primele trei luni de la lansare, lunile septembrie, octombrie si noiembrie, au insemnat trecerea la apartamentele multifunctionale a unui numar de 58 de familii care au ales sa achizitioneze un apartament in primele imobile din faza V, respectiv imobilele B90, B91 si B92.
Odata cu lansarea primului showroom pentru un astfel de apartament multifunctional care are integrat conceptul inovator RoomInnovation, respectiv 2 decembrie 2020, situatia s-a schimbat radical iar numarul vanzarilor a crescut la 48 de apartamente vandute intr-o singura luna. A contat considerabil faptul ca oamenii au avut posibilitatea sa se bucure, fizic, de experienta unui apartament multifunctional si sa simta, pe propria piele, impactul pozitiv creat de peretii si patul mobil care reusesc sa maximizeze spatiul dintr-un apartament si sa creasca utilitatea fiecarui metru patrat.
Aceasta diferenta dintre randari si realitate a avut un impact puternic chiar si asupra echipei de vanzari din cadrul proiectului nostru care a reusit sa perceapa calitatea si utilitatea unui apartament multifunctional la adevarata lui valoare. In consecinta, toti consultantii de vanzari asteapta cu nerabdare anul 2022, an in care vor avea loc primele receptii ale apartamentelor multifunctionale, din doua perspective: atat in calitate de consultanti care traiesc impreuna cu clientii lor emotiile unui nou inceput, cat si in calitate de proprietari, intrucat toata echipa de vanzari a ales sa renunte la apartamentele clasice in detrimentul unora multifunctionale.
”Pe langa faptul ca realitatea a depasit orice asteptare, sentimentul de ,,wow,, cu care am ramas in urma vizitei din showroom a fost accentuat in momentul in care am ajuns in vechea locuinta si ma simteam intr-un spatiu inchis, rigid si intunecos din cauza peretilor ficsi. Mi-am inchipuit viata intr-un apartament multifunctional si m-am vazut traind asa. Am constientizat pe loc cat de mult mi-ar putea schimba viata si nu am putut ramane indiferent. Acela a fost momentul in care am ales sa fac pasul catre un apartament multifunctional!”, sunt cuvintele unui client care a ales sa achizitioneze un apartament multifunctional in Avantgarden3.
In momentul de fata mai exista disponibilitate limitata de apartamente in blocurile B90, B91 si B92, insa odata cu luna ianuarie a acestui an am dat startul vanzarilor in cel de-al 4-lea imobil, in care clientii pot opta pentru structuri de tip garsoniera, studio sau apartamente cu 2 si 3 camere, preturile incepand de la 46900 euro si ajungand la 74200 euro pentru un apartament cu 3 camere.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter