
Asher Lax, director de marketing si vanzari al Adama: "Avand in vedere faptul ca tot mai multe complexuri rezidentiale au fost construite in zone de afaceri (precum nordul Capitalei) ,care si-au pierdut - ulterior - atractivitatea, am decis dezvoltarea de proiecte in zone care dispun, deja, de infrastructura necesara. Obiectivele noastre se adreseaza clasei medii de locuitori ai municipiului Bucuresti, motiv pentru care, in apropierea cladirilor construite, se afla parcuri, centre de invatamant si comerciale. Amplasamentul este primul aspect de luat in considerare in momentul formarii deciziei de a cumpara un apartament. Nevoia de locuinte noi exista, indiferent de criza. Acum, avand in vedere situatia economica a Romaniei, oamenii sunt mult mai precauti, insa am constatat faptul ca, in ultimele luni, majoritatea a cumparat folosind lichiditati. Aceste aspecte au fost determinante in momentul deciziei noastre de a construi cele cinci ansambluri rezidentiale din cartierul Titan, zona care dispune de parcuri si o retea complexa de mijloace de transport in comun".