Producatorul de materiale de constructii Wienerberger (Austria) a anuntat, recent, preluarea integrala a companiei Pipelife, specializata in fabricarea elementelor de tubulatura din plastic. Holdingul austriac a preluat, astfel, diferenta de 50% din actiunile Pipelife de la grupul Solvay, in urma unei tranzactii de 162 milioane de euro. Potrivit datelor Wienerberger, preluarea integrala a Pipelife va contribui la cresterea veniturilor anuale ale societatii cu aproximativ 800 milioane de euro si va reduce dependenta grupului de ciclicitatea executiei de proiecte rezidentiale de la 70% la 60% din cifra de afaceri. "Aceasta achizitie este parte a strategiei de crestere sustenabila stabilita la nivel managerial si reprezinta, totodata, o investitie cu valoare adaugata", a declarat Heimo Scheuch, presedintele Wienerberger. Pipelife este unul dintre liderii internationali in domeniul productiei de tubulatura din plastic, ce detine 27 de unitati de fabricatie in 27 de tari si 2.650 de angajati in Europa si SUA. Anul trecut, societatea a inregistrat o cifra de afaceri de 805 milioane de euro. Informatii suplimentare, la www.wienerberger.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.