Villeroy & Boch, important producator german de obiecte sanitare, a obtinut venituri de 186,2 milioane de euro in primele trei luni ale anului in curs, in crestere cu 4,7% fata de nivelul din aceeasi perioada din 2010. "Rezultatele financiare optime au fost realizate in contextul in care economia globala a continuat sa se redreseze. Totusi, exista anumiti factori de risc pentru evolutia viitoare a acesteia, precum majorarea nivelului datoriilor publice ale statelor, revoltele din tarile arabe, cresterea inflatiei, efectele cutremurului din Japonia etc. In acest context, pentru intregul an estimam un nivel al veniturilor de circa 760 milioane de euro", au precizat reprezentantii grupului in raportul financiar trimestrial. Pe segmentul de obiecte sanitare au fost consemnate vanzari de 120,9 milioane de euro (+6,7% fata de nivelul din perioada ianuarie - martie 2010). Cele mai importante evolutii au fost inregistrate in Federatia Rusa (+46,3%) si pe pietele din afara Europei (+27,2%). In ceea ce priveste subsidiarele din statele din UE, grav afectate de recesiune, acestea au consemnat cresteri peste medie, cazuri notabile fiind cele ale Marii Britanii (+14,1%) si Spaniei (+15,3%). Informatii suplimentare, la www.villeroy-boch.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.