Compania Schuller Eh'Klar (Cluj-Napoca), importator si distribuitor de unelte si accesorii pentru zugravit, a inregistrat, in primele cinci luni ale acestui an, o majorare de 12,8% a cifrei de afaceri fata de aceeasi perioada din 2010. "Ne mentinem trendul de crestere a vanzarilor si participam activ la evolutia pozitiva a vanzarilor la nivel european ale grupului. Astfel, subsidiarele din UE ale grupului austriac au consemnat o crestere medie de 10,9% a veniturilor din intervalul analizat in raport cu perioada ianuarie-mai 2010", a declarat László Batinás, director general al firmei. Pentru perioada urmatoare, oficialii grupului estimeaza mentinerea trendului pozitiv al incasarilor. In celelalte tari europene, cele mai importante evolutii au fost inregistrate in Austria (+10,5%), Ungaria (+7,2%), Germania (+17,3%), Cehia (+24,4%), Polonia (+10,3%) si Slovacia (+1,3%). Schuller Eh'Klar Romania este reprezentanta autohtona a grupului omonim austriac si comercializeaza pensule, trafaleti, benzi adezive, folii de acoperire, spacluri, mistrii, gletiere, cuttere si diverse articole de protectie si slefuit. Informatii suplimentare, la www.schuller.ro
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.