Vanzarile retelei de bricolaj Praktiker Romania au inregistrat o scadere de 6,5% in primele trei luni ale anului in curs comparativ cu perioada corespunzatoare din 2012, pana la 21,6 milioane de euro. Compania detine, la nivel national, 27 de centre de comercializare a materialelor de constructii si pentru gradinarit. Totusi, declinul inregistrat de subsidiara autohtona este de aproape doua ori mai mic fata de cel mediu raportat in Europa Centrala si de Est (-12,6%, pana la 112,4 milioane de euro), in special din cauza contractiei dramatice a vanzarilor din Polonia (-20,8%) si Grecia (-13,7%). La nivel de grup, comerciantul cu materiale pentru constructii a raportat afaceri totale de 570,1 milioane de euro in primele trei luni din 2013, in scadere cu 10,7% fata de nivelul din intervalul ianuarie - martie 2012. In Germania, cea mai importanta piata de desfacere a grupului, Praktier (reprezentata prin retelele Praktiker si Max Bahr) a raportat vanzari totale de 457,7 milioane de euro, cu 9,9% sub nivelul trimestrului intai din 2012. Informatii suplimentare, la www.praktiker.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.