Reteaua de magazine Mr. Bricolage, cu sediul central in Franta, include 641 de centre de comercializare de materiale specifice pentru domeniul constructiilor, insumand o suprafata de 1,622 milioane mp. In primul trimestru din 2011, compania a realizat o cifra de afaceri in valoare de 135,2 milioane de euro, similara celei corespunzatoare intervalului similar din 2010. Pe segmentul magazinelor proprii, vanzarile au totalizat 87,1 milioane de euro (+0,1%), in vreme ce la nivelul celorlalte retele (Catena si Les Briconautes) incasarile au fost de 48,1 milioane de euro in ceea ce priveste comertul cu bunuri, respectiv 18,1 milioane de euro pentru prestari de servicii. In intervalul analizat, au avut loc patru deschideri de noi magazine, precum si sase extinderi. Din punct de vedere regional, in Franta livrarile s-au majorat cu 1,2%, iar pe plan international (in cadrul celor 52 de unitati amplasate in noua state), rezultatele financiare s-au imbunatatit cu 1%. O influenta negativa a fost exercitata de contraperformanta inregistrata in Europa de Est, unde cifra de afaceri s-a diminuat cu 12,4% (influenta negativa fiind compensata prin cresterile care au avut loc in Maroc si Belgia). Conducerea grupului a afirmat ca obiectivele pentru acest an sunt mentinute: majorarea incasarilor, sporirea profitabilitatii, continuarea strategiei de diminuare a datoriilor companiei. Informatii suplimentare, la www.mrbricolage.fr
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.