RO EN
Coșul este gol

MR. BRICOLAGE: Performante financiare bune, in conditii economice precare

Eforturile de dezvoltare depuse in ultima perioada au permis grupului francez Mr. Bricolage sa obtina rezultate financiare optime in primul semestru din 2014, desi conjunctura economica nu a fost destul de favorabila. Managementul societatii a ramas concentrat pe atingerea obiectivelor stabilite - si anume identificarea solutiilor potrivite pentru obtinerea unor performante financiare solide atat la nivelul magazinelor traditionale, cat si in sistemul de comert electronic. Cifra de afaceri consolidata raportata la jumatatea exercitiului financiar in curs a fost de 283 milioane de euro (in crestere cu 2,2% fata de perioada de referinta), din care suma de 185,9 milioane de euro a provenit din activitatea de comercializare a produselor specifice si 97,1 milioane de euro a constituit aportul serviciilor. Pe o piata functionand la "ralanti" in trimestrul al doilea din 2013, conform datelor statistice oficiale, Mr. Bricolage a reusit sa obtina inclusiv in intervalul respectiv o sporire de 0,7%, atingand cota de 150,1 milioane de euro. Recent, compania a demarat negocierile cu grupul Kingfisher in vederea unei integrari a activitatilor celor doua grupuri, pana in prezent fiind semnat doar un acord preliminar care nu induce nici un fel de obligatii pe perioada negocierilor, care nu se vor incheia mai devreme de inceputul anului 2015. In Romania, reprezentanta locala a raportat anul trecut o cifra de afaceri de 54,11 milioane de lei, cu 14% mai mica in raport cu 2012. Informatii suplimentare, la www.mrbricolage.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter