RO EN
Coșul este gol

MOBIFIN: Strategia de dezvoltare a asigurat un spor financiar substantial

 
 In ultimii ani, sectorul constructiilor din Romania a fost sever afectat de criza economica globala, ceea ce a reprezentat o adevarata provocare atat pentru producatorii de materiale de constructii, cat si pentru companiile de distributie. In continuare, Catalin Dumitru, director general al companiei Mobifin Materiale de Constructii se refera la principalele elemente caracteristice pietei de profil in acest moment.  
 
 
- Nominalizati principalele proiecte la realizarea carora ati participat prin furnizarea de materiale de constructii.
- Am pus un mare accent pe dinamizarea activitatii, iar aceasta strategie s-a concretizat prin faptul ca am reusit sa accesam o serie de lucrari importante, cum ar fi Cartierul Verde (Bragadiru), complexul sportiv Lia Manoliu, Vernescu Residence, Apollo Residence, Rin Grand Hotel, Proiect „La Turn”, scoala Aletheea, Ibiza Bussines Center, Barbu Vacarescu Office si Trend Residence (toate din Bucuresti). De asemenea, am participat la programul de reabilitare termica a imobilelor din Bucuresti. Pe segmentul public, am furnizat materiale pentru lucrarile derulate la sediul Comitetului Olimpic Roman, la Primaria Sectorului 1, Primaria Municipiului Bucuresti etc.
 
- Care sunt cele mai importante dificultati tehnico-economice inregistrate pe segmentul unde activati?
- Problemele mai dificile se refera la cresterea concurentei pe piata materialelor de constructii, consolidarea cererii de solutii ieftine si, implicit, cu o calitate necorespunzatoare, respectiv majorarea substantiala a numarului companiilor care declara incapacitatea de plata. Am tratat cu maxima atentie fiecare element in parte, reusind sa identificam solutii viabile, constand in diversificarea portofoliului propriu de produse, organizarea de cursuri periodice de instruire a clientilor, in vederea explicarii beneficiilor generate de optiunea pentru solutiile sustenabile si implementarea unei strategii comerciale atent supravegheate de departamentul propriu de control al creditelor.
 
- Ce structura are, in prezent, portofoliul de produse promovate de Mobifin?
- Cele mai solicitate categorii raman adezivii pentru placi ceramice, pentru polistiren si cei de contact, urmand grupa spumelor poliuretanice, siliconilor de etansare si termosistemelor cu toate elementele constituente (polistiren expandat/extrudat, lacuri si vopsele, tencuieli decorative etc.). De asemenea, o cerere semnificativa inregistram pe segmentul placilor de gips-carton, lambriurilor si plintelor din PVC. Recent, oferta a fost completata cu produse sanitare, scule si unelte de mana, precum si cu game noi de adezivi, gleturi si vopsele.
       
- Cum preconizati ca va evolua piata de profil in intervalul urmator?
- Ne pastram optimismul care ne-a caracterizat intotdeauna, desi acesta este permanent insotit de o doza necesara de realism. Avem o abordare pozitiva, intrucat sesizam oportunitati de crestere in plan economic general, ceea ce inseamna ca inclusiv piata constructiilor va inregistra o usoara ascensiune in viitorul apropiat. Consideram ca proiectele guvernamentale, cum ar fi "Prima Casa", pot reprezenta factori determinanti pentru impulsionarea acestui segment.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter