RO EN
Coșul este gol

LafargeHolcim isi schimba identitatea in Holcim si reconfirma angajamentul Net-Zero

Holcim, cel mai mare producator de materiale de constructii de pe piata locala, lanseaza astazi, la nivel global, noua sa identitate si reconfirma angajamentul „Net-Zero”, asumat la nivel international, in toamna anului trecut, prin care urmareste accelerarea tranzitiei catre un viitor neutru din perspectiva emisiilor de CO2.
„Este un moment deosebit de important pentru compania noastra, ce marcheaza transformarea pe care o facem pentru a deveni lideri in furnizarea de solutii de constructii inovatoare si durabile. Lumea este in continua schimbare, populatia creste, iar urbanizarea si schimbarile climatice reprezinta o provocare. Avem un rol important de jucat in accelerarea decarbonizarii si in imbunatatirea calitatii vietii tuturor oamenilor. Noua identitate reprezinta un semnal dat tuturor ca suntem pe deplin implicati in construirea unei lumi mai bune pentru oameni si pentru planeta”, a declarat Jan Janisch, CEO-ul grupului Holcim.
Totodata, grupul Holcim lanseaza o noua pagina de Instagram, @HolcimByDesign, care prezinta modul in care isi aduce aportul la transformarea oraselor si infrastructurii din intreaga lume. Pagina va include interviuri cu arhitecti, constructori si dezvoltatori renumiti, care contribuie la construirea oraselor viitorului.
Grupul Holcim reuneste unele dintre cele mai de succes companii din industria constructiilor, printre care: ACC, Aggregate Industries, Ambuja Cements, Firestone Building Products, Geocycle, Holcim si Lafarge. Toate aceste companii isi vor pastra numele si identitatea de brand pe pietele in care activeaza.
Pe plan local, compania ramane fidela noului model de business ECONCEPT, lansat in primavara acestui an. Acest nou model de afaceri are la baza o gama integrata de produse si solutii ECO, prin care compania isi propune sa accelereze tranzitia catre constructiile verzi.
Printre noutatile anuntate ca parte a ECONCEPT se numara: ECOPlanet – cimentul verde, ECOPact – prima gama de betoane verzi din industrie, cu emisii de CO2 reduse cu 30%, Eticheta Verde – primul sistem de auto-evaluare transparenta a performantelor climatice a produselor Holcim fabricate in Romania, ce indica procentul cu care sunt reduse emisiile de CO2 fata de valoarea de referinta la nivel UE.
Odata cu lansarea ECONCEPT, compania si-a setat noi obiective de sustenabilitate, in linie cu angajamentul „Net-Zero”, asumat la nivel global. Aceste obiective au la baza trei piloni de actiune: reducerea de CO2, recuperarea prin economia circulara si inovarea la nivel de solutii si produse ale companiei. Actiunile se concretizeaza prin scaderea constanta a amprentei de CO2 a produselor, inlocuirea treptata a combustibililor fosili cu alte resurse reciclabile, precum si prin dezvoltarea si digitalizarea continua a produselor si solutiilor.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter