Afacerile Hornbach Romania au crescut cu aproape 14% in 2015 fata de nivelul de 479,3 milioane de lei (circa 107 milioane de euro) din 2014, vanzarile inregistrate de companie anul trecut apropiindu-se, astfel, de 546 milioane de lei (circa 122 milioane de euro). Grupul german detine in Romania sase magazine de materiale pentru constructii si de gradinarit, in Bucuresti (Berceni, Militari si Balotesti) si cate unul in Brasov, Timisoara si Sibiu, fiecare unitate generand vanzari anuale de peste 100 milioane de lei. Magazinul din Sibiu este cel mai recent inclus in reteaua Hornbach, fiind deschis in toamna anului trecut, pe amplasamentul fostului centru de bricolaj Obi, in urma unei investitii de 12 milioane de euro, vanzarile acestuia nefiind luate in calcul in rezultatele anului trecut.
La nivel de grup, Hornbach a inregistrat, in exercitiul financiar anterior 2015/2016 (respectiv in perioada martie 2015 - februarie 2016), o crestere de 5,1% a cifrei de afaceri, pana la 3,755 miliarde euro. Cel mai mare sub-concern operativ, Hornbach Baumarkt AG care, la finele lunii februarie 2016, detinea la nivel european 153 de magazine de bricolaj (mai multe comparativ cu anul precedent, cand avea 146 de centre de vanzare), a raportat o cifra de afaceri de 5,3%, la 3,53 miliarde euro.
Raportat la suprafata si la ajustarile de schimb valutar, cifrele de afaceri ale magazinelor de bricolaj (DIY) au crescut, la nivelul concernului, cu 2,6%, evolutie determinata, in principal, de pietele internationale. Cota aferenta magazinelor din celelalte tari europene din cadrul sub-concernului Baumarkt a fost de 43,1% (in anul precedent 41,4%).
Veniturile din vanzari ale sub-concernului Hornbach Baustoff Union GmbH s-au imbunatatit cu 2,4%, ajungand la 218 milioane euro, fiind din nou in crestere dupa scaderea de 1,1% din 2014.