RO EN
Coșul este gol

CRH: Consolidare a pozitiei competitive, printr-o majorare de 4% a vanzarilor

Producatorul international de materiale de constructii CRH a inregistrat, in prima jumatate a anului in curs, o imbunatatire substantiala a veniturilor, rezultatele pozitive fiind puse pe seama conditiilor meteorologie favorabile din Europa si continuarii procesului de revigorare a pietei de profil din SUA. Astfel, vanzarile au consemnat un salt de 4%, pana la nivelul de 8,32 miliarde euro. Din punct de vedere geografic, cresterea a fost de 7% in regiunea europeana si de 1% in cea nord-americana. In acest moment, CRH deruleaza un proces de restructurare a portofoliului propriu, implementand un amplu program multianual de cesionare, cu o valoare cuprinsa intre 1,5 miliarde euro si 2 miliarde euro. In ceea ce priveste investitiile/achizitiile, acestea au insumat, in primele sase luni din 2014, 130 milioane de euro. In continuare, atentia managementului grupului este focalizata pe asigurarea unui flux de numerar, prin ajustarea optima a costurilor. In conditiile in care nu vor aparea modificari climatice majore si nici alti factori perturbatori ai cererii, managementul CRH mizeaza pe obtinerea, in semestrul al doilea a.c., a unor venituri similare celor raportate in perioada similara din 2013. Pe plan local, holdingul este prezent prin subsidiarele Ferrobeton Romania (fosta CRH Structural Concrete) si Elpreco, aceasta din urma raportand, pentru 2013, o cifra de afaceri de 86,9 milioane de lei, in scadere cu 5,8% fata de exercitiul financiar precedent. Pentru informatii suplimentare, click aici

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter