RO EN
Coșul este gol

BASF: Scaderi mari la nivelul tuturor diviziilor din cauza pandemiei Covid-19

Vanzarile BASF din trimestrul al doilea al acestui an au atins 12,7 miliarde euro, fiind cu 12% mai mici fata de cele aferente perioadei corespunzatoare a execitiului financiar anterior. Scaderea este pusa de expertii concernului german pe seama volumelor inferioare de produse comercializate, pe fondul masurilor de carantina luate de majoritatea guvernelor lumii. Declinul veniturilor operationale a fost si mai abrupt, de circa 77%, ducand profitul EBIT la 226 milioane de euro. Indicatorul care masoara fluxul de numerar din operatiuni curente a atins 2,2 miliarde euro (fiind cu 296 milioane de euro mai mare fata de anul precedent), iar valoarea FCF (flux liber de numerar) s-a situat la 1,5 miliarde euro (+551 milioane de euro). Analiza sectoriala a activitatii indica pe segmentul de produse chimice vanzari de 1,8 miliarde euro in intervalul aprilie – iunie a.c., cele mai mari scaderi fiind consemnate in domeniul petrochimic. Divizia de materiale a anuntat pentru aceeasi perioada livrari de 2,1 miliarde euro, criza Covid-19 afectand mai ales vanzarile de produse de inalta performanta. In ceea ce priveste solutiile industriale, cifra de afaceri a totalizat 1,8 miliarde euro, iar cea a tehnologiilor de finisaj al suprafetelor de...

Articolul complet este disponibil numai abonaților.
Va rugam sa optați pentru
AUTENTIFICARE sau ABONARE STIRI

Va multumim! 

ABONARE (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter