Producatorul de lacuri si vopsele Tikkurila - Finlanda a incheiat tranzactia de vanzare a activelor subsidiarei din Romania catre grupul Dejmark, companie infiintata de managementul propriu din regiunea sud-estica a Europei la sfarsitul lunii februarie 2012. Catre societatea nou creata au fost transferate si actiunile filialelor Tikkurila din Ungaria, Cehia si Slovacia. Produsele fabricate de grupul finlandez vor fi comercializate, in continuare, in aceste tari, prin Dejmark. Potrivit unui comunicat recent al companiei finlandeze, cele patru subsidiare au inregistrat, anul trecut, venituri insumate de 12,8 milioane de euro, la finele lui 2011 acestea avand, in total, 65 de angajati. Valoarea totala a tranzactiei a fost de 0,6 milioane de euro, plus un acord de imprumut cu dobanda realizat pe o perioada de cinci ani, in valoare de 3,7 milioane de euro. Renuntarea la aceste filiale va determina o scadere de circa un milion de euro a cifrei de afaceri a Tikkurila in primul trimestru al anului curent, tranzactiile facand parte dintr-un amplu proces de restructurare si eficientizare a activitatii la nivel de grup. Informatii suplimentare, la www.tikkurilagroup.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.