Vanzarile companiei Tarkett au inregistrat o crestere organica de 0,9% in trimestrul al treilea din acest an, ca rezultat al imbunatatirii activitatii operationale la nivelul tuturor regiunilor unde firma activeaza. Vanzarile nete au cumulat, astfel, in perioada mentionata anterior 808,8 milioane de euro, cu 10,5% mai mare fata de perioada de referinta. In primele noua luni din 2015, incasarile au cumulat 2,08 miliarde euro, ceea ce reprezinta o majorare de 13,6%. O performanta deosebita a fost inregistrata de subsidiarele din zona EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa), unde, in intervalul iulie - septembrie a.c. 230,9 milioane de euro, constituind o crestere organica de 6,2%. Previziunile pe termen scurt sunt optimiste, ca urmare a deprecierii euro si, implicit, scaderii anumitor costuri cu materiile prime. Un alt factor important de crestere va fi reprezentat de initiativele de imbunatatire a productivitatii. In Romania, compania activeaza prin intermediul unei subsidiare, ale carei operatiuni comerciale sunt coordonate de divizia Tarkett Europa de Sud-Est. Informatii suplimentare, la www.tarkett.ro
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.