Producatorul polonez de lacuri si vopsele Sniezka a raportat, pentru primul semestru al anului in curs, venituri totale de 289,2 milioane de zloti polonezi (PLN), echivalentul a 68,9 milioane de euro, fiind consemnata o crestere de 4,5% fata de intervalul similar din 2011. Din punct de vedere regional, livrarile din Polonia au sporit in perioada analizata cu 2,2%, pana la 189,7 milioane PLN (45,2 milioane de euro), in timp ce alte evolutii optime au fost raportate de subsidiarele din Ucraina, Federatia Rusa, Ungaria, Romania, Republica Moldova, Georgia, Armenia si Kazahstan. Singura reducere a incasarilor a fost anuntata de filiala din Belarus, ca urmare a crizei valutare din tara si a devalorizarii semnificative a monedei locale din anul 2011. Pentru 2012, conducerea grupului polonez estimeaza o mentinere a tendintei ascendente, ca urmare a previziunilor pozitive privind evolutia pietei centrelor comerciale din Polonia, acestea constituind, de altfel, principalul sector de desfacere pentru produsele companiei. In acest context, Piotr Mikrut, directorul executiv al societatii, anunta continuarea investitiilor in diversificarea portofoliului de produse si in relansarea intr-o noua prezentare a unor marci traditionale ale firmei. Informatii suplimentare, la www.sniezka.pl
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.