RO EN
Coșul este gol

SHERWIN-WILLIAMS raporteaza incasari de 9 miliarde USD in primul semestru

Vanzarile consolidate din trimestrul al doilea al anului 2019, raportate de Sherwin-Williams, au fost cu 2,2% mai mari fata de nivelul din perioada de referinta, cumuland 4,88 miliarde USD. O evolutie si mai buna au avut-o incasarile realizate de unitatile de comercializare din SUA si Canada, care s-au imbunatatit cu 4,3%. Toate acestea au determinat ca indicatorul EBITDA sa avanseze cu 8,5% pana la 921,5 milioane USD, aferent unei marje de 18,9%. La nivelul primului semestru, rezultatele au sporit cu 179,9 milioane USD sau 2,1% si au ajuns la 8,92 miliarde USD. Conform declaratiilor oficialilor firmei, progresul a fost generat, in principal, de vanzarile sporite de vopsele in magazinele din America de Nord, la care s-au adaugat efectele pozitive ale unui nou program pentru clienti lansat in 2018, precum si impactul exercitat de majorarea preturilor de livrare. Toate acestea au fost partial compensate de scaderea relativa a cererii pe anumite piete-cheie din afara SUA, precum si de efectele negative date de fluctuatiile cursului de schimb valutar. Daca divizia nord-americana a incheiat intervalul analizat cu venituri de 2,76 miliarde USD (+5%), cea de marci de consum a anuntat o cifra de afaceri de 804,5 milioane USD (+34%), iar sectia de sisteme performante de acoperire de 1,32 miliarde USD (-3,8%). Dupa cum se mentiona anterior, acest declin este explicat de echipa manageriala a grupului prin contractia cererii din anumite regiuni ale Europei si Asiei. Pentru trimestrul al treilea se anticipeaza o continuare a parcursului pozitiv, desi la o rata destul de scazuta, in vreme ce prognozele pentru intregul an fiscal indica o majorare de 2% - 4% a cifrei de afaceri fata de valoarea anuntata in 2018. In Romania, Sherwin-Williams Balkan, parte a Sherwin-Williams Product Finishes Europe, a devenit, de la inceputul lui 2016, unicul distribuitor al produselor Dow Corning si Geocel pe piata locala. Compania are doua depozite in Bucuresti si Timisoara, precum si un birou de vanzari in Cluj-Napoca. Pentru anul trecut, societatea a anuntat o cifra de afaceri 48,4 milioane de lei, in crestere cu 13,6% fata de exercitiul financiar precedent.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter