Vanzarile consolidate din trimestrul al doilea al anului 2019, raportate de Sherwin-Williams, au fost cu 2,2% mai mari fata de nivelul din perioada de referinta, cumuland 4,88 miliarde USD. O evolutie si mai buna au avut-o incasarile realizate de unitatile de comercializare din SUA si Canada, care s-au imbunatatit cu 4,3%. Toate acestea au determinat ca indicatorul EBITDA sa avanseze cu 8,5% pana la 921,5 milioane USD, aferent unei marje de 18,9%. La nivelul primului semestru, rezultatele au sporit cu 179,9 milioane USD sau 2,1% si au ajuns la 8,92 miliarde USD. Conform declaratiilor oficialilor firmei, progresul a fost generat, in principal, de vanzarile sporite de vopsele in magazinele din America de Nord, la care s-au adaugat efectele pozitive ale unui nou program pentru clienti lansat in 2018, precum si impactul exercitat de majorarea preturilor de livrare. Toate acestea au fost partial compensate de scaderea relativa a cererii pe anumite piete-cheie din afara SUA, precum si de efectele negative date de fluctuatiile cursului de schimb valutar. Daca divizia nord-americana a incheiat intervalul analizat cu venituri de 2,76 miliarde USD (+5%), cea de marci de consum a anuntat o cifra de afaceri de 804,5 milioane USD (+34%), iar sectia de sisteme performante de acoperire de 1,32 miliarde USD (-3,8%). Dupa cum se mentiona anterior, acest declin este explicat de echipa manageriala a grupului prin contractia cererii din anumite regiuni ale Europei si Asiei. Pentru trimestrul al treilea se anticipeaza o continuare a parcursului pozitiv, desi la o rata destul de scazuta, in vreme ce prognozele pentru intregul an fiscal indica o majorare de 2% - 4% a cifrei de afaceri fata de valoarea anuntata in 2018. In Romania, Sherwin-Williams Balkan, parte a Sherwin-Williams Product Finishes Europe, a devenit, de la inceputul lui 2016, unicul distribuitor al produselor Dow Corning si Geocel pe piata locala. Compania are doua depozite in Bucuresti si Timisoara, precum si un birou de vanzari in Cluj-Napoca. Pentru anul trecut, societatea a anuntat o cifra de afaceri 48,4 milioane de lei, in crestere cu 13,6% fata de exercitiul financiar precedent.
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.