RO EN
Coșul este gol

SARCOM: Crestere de 15% a vanzarilor anuale si planuri noi de extindere

Producatorul de lacuri si vopsele Sarcom a raportat o crestere de 15% a cifrei de afaceri din 2015, pana la 32 milioane de lei (circa 7 milioane de euro). Pentru 2016, conducerea companiei are in vedere lansarea a doua produse noi, automatizarea completa a procesului de productie si ambalare, precum si constructia unui depozit pentru produse finite. Societatea are sediul si o fabrica in comuna Mihaesti (judetul Valcea), livrand pe piata locala produse sub marcile Sticky si Coral.
"Piata de lacuri si vopsele a crescut, probabil, cu 2%-3% in 2015. Speram ca acest trend ascendent macar sa se mentina in urmatorii trei ani, urmand ca in perioada 2019-2020 sa inregistram evolutii anuale mai mari", a declarat Marinica Potop, directorul general al Sarcom.
In ceea ce priveste gradul de implicare in programul national de reabilitare termica a imobilelor multietajate, conducerea Sarcom a evitat sa se implice semnificativ, motivand decizia prin "preturile mici si calitatea foarte scazuta a materialelor de finisare care se practica, lucru care o sa se vada in cativa ani, deoarece este pacat de munca si banii cheltuiti pe lucrari de slaba calitate. In plus, incasarea sumelor se realizeaza deosebit de greu, iar culorile selectate sunt, de cele mai multe ori, nepotrivite. Este necesar un plan clar si un program alcatuit de arhitecti specializati in legatura cu folosirea culorilor, precum si un control tehnic dur din partea beneficiarului, in ceea ce priveste calitatea materialelor folosite", a explicat Marinica Potop.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter