RO EN
Coșul este gol

PAZO GRUP estimeaza o crestere cu 20% a afacerilor din acest an

Pazo Grup, distribuitorul placilor ceramice Marazzi in Romania, a raportat o crestere de 15% a afacerilor din primele sase luni ale anului in curs fata de aceeasi perioada din 2012, in contextul in care piata de gresie si faianta s-a inscris pe un trend descrescator, evaluat de reprezentantii companiei la 5%-10%. Astfel, vanzarile totale ale Pazo Group au insumat 3,5 milioane de euro la jumatatea lui 2013, pentru intregul exercitiu financiar curent fiind prevazuta, insa, o crestere anuala de 20%, pana la 7,3 milioane de euro. "Lipsa proiectelor de mari dimensiuni si scaderea investitiilor rezidentiale au continuat sa influenteze negativ piata locala de placi ceramice, evaluata, in 2012, la circa 110 milioane de euro. Cred ca domeniul se va stabiliza in a doua jumatate a anului, variatia fata de 2012 urmand a se situa intre -3% si +3%. Piata de placi ceramice este puternic polarizata in acest moment, existand o zona rezidentiala medie inferioara, unde decizia de achizitie se formeaza mai ales in functie de criteriul financiar, precum si o zona rezidentiala superioara si a proiectelor majore, unde conteaza mai mult calitatea tehnica si estetica a produselor", a declarat Lucian Azoitei, director general al Pazo Group. Compania importa si comercializeaza la nivel national placi ceramice marca Marazzi, ce reprezinta peste 60% din cifra de afaceri. Circa 30% din venituri provin din servicii de montaj, iar diferenta de 10% este acoperita din livrarea altor de produse de amenajari interioare. Informatii suplimentare, la www.pazo.ro
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter