Grupul polonez Śnieżka, specializat in productia de vopsele, a realizat in primul trimestru din 2011 un profit net de 4,7 milioane zloti - PLN (respectiv 1,2 milioane de euro), corespunzator unei cifre de afaceri in valoare de 104,5 milioane PLN. Cele mai favorabile dezvoltari au avut loc pe pietele din Ucraina (+16,5%) si Bielorusia (24,8%), unde s-a instalat, deja, o tendinta de stabilitate economica ce permite cresterea progresiva si constanta a vanzarilor in aceste regiuni. De asemenea, a fost consemnata o imbunatatire evidenta a operatiunilor in Republica Moldova (+39%) si Federatia Rusa (+16%). Strategia de dezvoltare ce va fi implementata in perioada urmatoare se bazeaza pe aplicarea unui plan ambitios de investitii ce presupune achizitia de noi tehnologii si promovarea de produse inovatoare. Astfel, se intentioneaza lansarea unor marci noi, precum Vidaron, Foveo Tech si Beston, concomitent cu o consolidare puternica a vanzarilor de sortimente destinate sectorului industrial de finisaje. Informatii suplimentare, la www.sniezka.pl
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.