RO EN
Coșul este gol

MOELVEN GLULAM: Perspective de crestere pentru 2012, pe fondul reorganizarii

Producatorul de materiale de constructii din lemn Moelven (Norvegia) a inregistrat in trimestrul al patrulea din 2011 o cifra de afaceri de peste doua miliarde coroane norvegiene - NOK (respectiv 260 de milioane euro), reprezentand o crestere de aproximativ 6,4% in raport cu perioada similara din 2010. Pentru intregul an fiscal 2011, veniturile operationale au totalizat peste 8 miliarde NOK (+11,4%). Cererea pentru produsele/serviciile grupului s-a situat in limitele normale pentru acest sezon, pe pietele din Norvegia si Suedia. In ceea ce priveste activitatea de export in Europa, aceasta a fost in mod direct afectata de criza datoriilor publice, care a dus la scaderea activitatii in domeniul constructiilor. Aceasta situatie a influentat negativ mai ales performantele diviziei de cherestea a companiei, pe segmentul respectiv fiind consemnate scaderi destul de importante. In ceea ce priveste sectia de materiale pentru constructii, vanzarile din perioada octombrie - decembrie 2011 au fost de 743,9 milioane NOK, in crestere cu 22,8%, ceea ce a dus inclusiv la o imbunatatire a profitabilitatii pe acest segment. Previziunile pe termen scurt indica faptul ca in 2012 activitatea generala se va normaliza, influenta rezultatelor din anul precedent fiind minima. Una dintre masurile active care vor fi aplicate pentru a se asigura atingerea acestui obiectiv este constituita de reorganizare si adaptare a capacitatilor de fabricatie la cerintele reale ale pietei, pentru toate cele trei divizii. Informatii suplimentare, la www.moelven.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter