RO EN
Coșul este gol

LASSELSBERGER: Stabilizare a afacerilor prognozata pentru anul in curs

Lansarea productiei de gresie portelanata si cresterea cererii pentru acest tip de produse inregistrata in ultima perioada vor avea o contributie importanta la atingerea obiectivelor stabilite pentru 2013 de Lasselsberger Romania. Compania si-a propus, pentru anul in curs, realizarea unei cifre de afaceri de 40 milioane de euro, urmand a se mentine la nivelul consemnat in 2012. Potrivit datelor companiei, unul din trei cumparatori de placi ceramice opteaza pentru achizitia de gresie portelanata, urmand ca numarul celor interesati de astfel de produse sa creasca anual. "Gradul redus de absorbtie a apei, rezistenta la cicluri repetate de inghet - dezghet, la abraziune si la alunecare sunt principalele avantaje ale gresiei portelanate, aceasta castigand tot mai mult increderea consumatorilor romani", a declarat Sergiu Apolzan, director de vanzari al Lasselsberger Romania. Compania a inceput productia de gresie portelanata in aprilie 2013 la fabrica Sanex din Cluj-Napoca, avand posibilitatea de a produce pana la 2,5 milioane de metri patrati pe an. "In prima luna de productie, volumul de placi portelanate fabricate la Cluj-Napoca a depasit 180.000 mp. Cesarom ar putea produce pana la finele anului un milion de metri patrati de astfel de produse", a mai spus Sergiu Apolzan. Placile sunt cuprinse in sapte colectii, denumite Boston, London, Cementi, Doga, Garden, Piazzetta si Pietra di Mare, in functie de specific si pot fi utilizate pentru toate tipurile de spatii atat interioare, cat si exterioare. Informatii suplimentare, la www.cesarom.ro
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter