Grupul Kemira - Finlanda, ce include compania Tikkurila, specializata in productia de lacuri si vopsele, a anuntat, pentru trimestrul al treilea din acest an, o cifra de afaceri de 191,7 milioane de euro, similara vanzarilor realizate in intervalul similar din 2011. Profitul operational (EBIT) corespunzator perioadei analizate s-a situat la 32,2 milioane de euro, aferent unei marje de 16,8%. Pentru primele noua luni din 2012, incasarile au cumulat 550,1 milioane de euro (+4,8%), iar profitul s-a situat la 70,5 milioane euro (12,8% din vanzari). Comentand aceste rezultate, conducerea companiei a aratat ca, in pofida inrautatirii mediului de afaceri, Tikkurila a reusit performanta de a-si mentine eficienta si de a inregistra venituri peste asteptari. Astfel, profitul operational s-a imbunatatit vizibil, fiind superior nivelului record consemnat in perioada de referinta. Aceasta dezvoltare a fost posibila pe fondul rationalizarii operatiunilor proprii si cresterii productivitatii personalului. In conditiile date, previziunile pentru intregul an fiscal 2012 a fost revizuite pozitiv, in acest moment fiind estimat un profit ce ar putea depasi 65 de milioane euro si incasari de 660 de milioane euro. Informatii suplimentare, la www.tikkurilagroup.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.