RO EN
Coșul este gol

HENKEL: Vanzari de adezivi de peste doua miliarde euro, in trimestrul al III-lea

Divizia de adezivi a grupului german Henkel a inregistrat, in trimestrul al treilea al acestui an, o majorare de 8,7% a livrarilor fata de aceeasi perioada din 2010. Potrivit informatiilor incluse in cel mai recent raport financiar al companiei, evolutia optima s-a datorat atat cresterii cantitatilor comercializate, cat si implementarii cu succes a unor ajustari pozitive ale preturilor. Din punct de vedere valoric, vanzarile au sporit, in perioada iulie-septembrie a.c., cu 3,9%, pana la valoarea de 2,02 miliarde euro, fiind depasit, in premiera, nivelul de doua miliarde euro intr-un trimestru. "Am contracarat partial impactul negativ al cresterii substantiale a preturilor la materii prime si ambalaje, atat prin ajustarea preturilor de livrare, cat si datorita masurilor de reducere a costurilor si sporire a eficientei. Astfel, profitul operational al diviziei de adezivi s-a situat la 254 milioane de euro, fata de cele 268 milioane de euro raportate in perioada similara a anului trecut", se arata in documentul citat. In ansamblu, vanzarile totale ale grupului Henkel din trimestrul al III-lea a.c. au sporit cu 1,7% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la 4 miliarde euro. "Am continuat sa inregistram performante solide si, in pofida contextului dificil de pe pietele europene, nivelul vanzarilor s-a situat peste nivelul mediu al pietelor pe care activam. Toate diviziile au contribuit la rezultatele pozitive, iar regiunile aflate in curs de dezvoltare au avut rezultate remarcabile, ceea ce a contribuit la o crestere de 43% a ponderii acestora la veniturile totale ale grupului. Contextul economic se va mentine, in continuare, dificil, pe langa competitia acerba si cresterea preturilor la materii prime, criza datoriilor din zona euro generand incertitudini suplimentare pe majoritatea pietelor", a declarat Kasper Rorsted, directorul executiv al companiei. Pentru intregul an in curs, managerii concernului estimeaza o crestere de pana la 6% a cifrei de afaceri fata de nivelul din 2010. Din punct de vedere regional, vanzarile din Europa de Vest au sporit, in intervalul analizat, cu 3,8% (pana la 1,42 miliarde euro), principalul motor de dezvoltare fiind reprezentat de afacerile din Germania. In pofida acutizarii crizei financiare in Europa de Sud, Henkel a anuntat o majorare semnificativa a vanzarilor din Italia, in timp ce veniturile din estul continentului au sporit cu 4,2%, la 775 milioane de euro. Cresterea incasarilor din regiunea Africa - Orientul Mijlociu a continuat sa fie influentata de incertitudinea politica din unele tari, obtinandu-se, totusi, un avans de 13,1% (la 237 milioane de euro), in special datorita diviziei de adezivi. Veniturile din America de Nord au inregistrat o scadere de 4,6% (la 699 milioane de euro), fiind resimtit puternic impactul cursului valutar, in timp ce in America Latina s-a raportat o majorare de 5,4%, pana la 273 milioane de euro. Informatii suplimentare, la www.henkel.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter