RO EN
Coșul este gol

HENKEL isi mentine profitabilitatea chiar in conditiile dificile din unele piete

In trimestrul al treilea grupul Henkel a reusit o crestere organica de 2,7%, vanzarile ajungand la 5,03 miliarde euro. La randul lor, veniturile operationale s-au ajustat pozitiv cu 3,3% si a cumulat 926 milioane de euro. Conducerea companiei afirma ca, desi a activat pe o piata confruntata cu multe provocari legate mai ales de fluctuatiile de curs valutar si de cresterea preturilor la materiale, Henkel a obtinut rezultate bune inclusiv in planul profitabilitatii. Pe segmentul tehnologiilor de adezivi, avansul a fost de 3,8% (2,37 miliarde euro), plasandu-se la o cota superioara nivelului anuntat pentru intregul grup. Analiza rezultatelor financiare mai indica o situatie foarte buna in zona statelor aflate in curs de dezvoltare, unde livrarile a crescut cu 6,8%, in vreme ce pe pietele tarilor puternic industrializate s-a manifestat o stagnare evidenta. Din punct de vedere geografic, in Europa de Vest vanzarile s-au imbunatatit cu 0,6%, in vreme ce in estul continentului sporul a fost de 7,1%. In America de Nord compania a anuntat o contractie de 0,8% a incasarilor, iar in America Latina acestea au sporit cu 11,5%, reconfirmand evolutia deosebit de eterogena din intervalul iulie - septembrie 2018. Daca se analizeaza informatiile pentru primele noua luni, avansul organic a fost de 2,4%, asigurand un volum al vanzarilor de 15,01 miliarde euro. Si din acest punct de vedere divizia de adezivi a avut rezultate optime, consemnand un spor de 4,6%. In Romania, Henkel a raportat pentru 2017 o cifra de afaceri de 754,37 milioane de lei la un nivel apropiat de anul precedent, cand anunta vanzari de 760 milioane de lei. Activitatea pe plan local se deruleaza prin intermediul a trei unitati, situate in Pantelimon (Ilfov), Campia Turzii (Cluj) si Roznov (Neamt).

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter