RO EN
Coșul este gol

FABRYO-ATLAS PAINTS: Pozitie dominanta asigurata de un portofoliu complex

Pe o piata locala a lacurilor si vopselelor estimata de experti la o valoare cuprinsa intre 120 milioane de euro si 130 milioane de euro, Fabryo Corporation, cu o cifra de afaceri de peste 35 milioane de euro, ocupa prima pozitie in topul furnizorilor specializati. La nivel de grup, societatea a incheiat anul precedent cu vanzari de 173 milioane de euro, acest rezultat fiind calculat in urma consolidarii situatiilor financiare ale celor doua entitati economice (Atlas Paints - parte a Atlas Corporation - si Fabryo Corporation), care au fuzionat prin absorbtie in 2012. In prezent, concernul se afla in plina campanie de promovare a marcii APLA, sub care sunt comercializate si materiale de constructii pentru finisaje, pe acest segment cresterea la nivelul lui 2013 situandu-se la 1,5%. In prezent, Fabryo - Atlas Paints detine o platforma de productie a vopselelor, mortarelor si adezivilor, amplasata in localitatea Popesti-Leordeni, precum si o unitate de fabricare a produselor de termoizolare in Tunari - Ilfov. 
 
Integrarea completa asigura conditii optime de dezvoltare
Referitor la procesul de fuziune, directorul executiv al companiei, Dragos Militaru, a afirmat ca "prin aceasta actiune ne-am fortificat pozitia de lider pe piata de lacuri si vopsele decorative din Romania, construind un portofoliu complex de produse si branduri complementare, care va fi capabil sa ofere clientilor solutii complete de decorare, finisare si izolare de cea mai buna calitate. In 2013, reprezentand primul an de integrare operationala, ne-am concentrat eforturile pe cresterea distributiei brandului APLA (Atlas Professional Line Applications) pe toate canalele comerciale si am obtinut cresteri semnificative ale cifrei de afaceri in ceea ce priveste categoriile de mortare si termoizolatii, pe o piata aflata in scadere. Consolidarea intr-o singura entitate juridica a fost pasul urmator, constituind o etapa importanta a procesului respectiv care aduce beneficii multiple in modul de functionare al tuturor departamentelor companiei, prin unificarea si simplificarea proceselor de lucru". In prezent, grupul trece printr-o faza de integrare a portofoliului de produse, continuand, totodata, extinderea ofertei cu sortimente performante, care aduc utilizatorilor beneficii reale. "Politica noastra de marketing se bazeaza pe doua fundamente: calitatea superioara a produselor in raport cu oferta competitiei, respectiv orientarea catre client si indeplinirea in conditii optime a cerintelor acestuia. Astfel, continuam sa dezvoltam gama de solutii decorative, introducand produse unice in Romania, cum ar fi, de exemplu, lacul cu acoperire dintr-un strat pentru cabane si garduri «savana 2 in 1», care inregistreaza cresteri ale vanzarilor de circa 50%. In ceea ce priveste segmentul sistemelor cu pret mediu, in care se incadreaza categoria de vopsele lavabile marca Innenveiss, inregistram sporuri sustenabile de peste doi ani", a mai subliniat oficialul companiei. Informatii suplimentare, la www.fabryo.com
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter