RO EN
Coșul este gol

DURAZIV: Crestere cu 14% a vanzarilor diviziei de adezivi

Vanzarile diviziei de adezivi din cadrul producatorului de materiale pentru constructii Duraziv au crescut cu 14% in 2014, fata de nivelul anului anterior, in prezent acest segment detinand o pondere de peste 30% din totalul cifrei de afaceri a companiei. Potrivit celor mai recente date ale societatii, anul trecut aceasta a obtinut incasari totale de circa 80 milioane de lei, cu 8% superioare celor din 2013. "Pentru 2015 estimam o majorare a vanzarilor din domeniu, ca urmare a reinceperii lucrarilor de reabilitare termica, insa este dificil de estimat cu cat, avand in vedere ca piata constructiilor este influentata de factori greu de controlat (meteorologici, economici sau politici). Pe acest segment, o importanta foarte mare o are si partea comerciala, respectiv pretul de achizitie, acesta fiind inca un factor care poate influenta volumul rulat de fiecare producator in parte. In ansamblu, revenirea pietei imobiliare, chiar daca inca timida si posibila intensificare a programului de reabilitare termica ar putea fi premisele pentru o crestere substantiala a pietei de adezivi si mortare uscate", a declarat Marga Carp, directorul de marketing al Duraziv.
In 2014, departamentul de vanzari pe canalul B2B al companiei si-a concentrat activitatea pe segmentul rezidential, care, potrivit datelor Duraziv, a avut conditii optime pentru cresterea atat cantitativa, cat si valorica a vanzarilor. "Pe acest segment, calitatea produselor primeaza, de cele mai multe ori, in detrimentul pretului cel mai mic. Aceasta tendinta s-a transpus in vanzari de sortimente premium din portofoliul nostru, reprezentand produse speciale, avand caracteristici superioare", a mai spus Marga Carp.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter