Vanzarile inregistrate de producatorul finlandez de radiatoare Rettig au scazut cu 2,5% in perioada ianuarie-septembrie 2014, fata de acelasi interval din 2013, pana la 704,1 milioane de euro. Compania, ce coordoneaza la nivel national un business evaluat la circa 7 milioane de euro anual, a raportat, insa, o crestere la nivelul profitului net de 2,4%, pana la 98,2 milioane de euro, concomitent cu o reducere a datoriilor nete de 11,7%, la 315,4 milioane de euro. In ansamblu, situatia financiara a societatii este, astfel, stabila, in conditiile in care cererea din domeniu s-a contractat considerabil, in special in trimestrul al treilea, cand vanzarile totale ale grupului finlandez s-au depreciat cu 6,7% fata de intervalul corespunzator din 2013, pana la 247,5 milioane de euro. Potrivit estimarilor incluse in cel mai recent raport financiar al Rettig, in perioada urmatoare mediul economic si de afaceri din Europa se va mentine dificil, context in care principalele obiective ale companiei raman imbunatatirea profitabilitatii si stabilizarea balantei comerciale. Pentru informatii suplimentare, click aici!
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.