RO EN
Coșul este gol

KUMA este partener CERTIFICAT pentru proiectele B2B, cladiri verzi, sustenabile

KUMA ROMANIA - furnizorul nr. 1 in proiectele din Romania si Scandinavia pe domeniul B2B rezidential, hotel, office, spitale, aeroporturi - companie ce derulează activitati de productie de lavoare si blaturi de bucatarii custom made in Romania inca din 1999, mai face un pas spre sustenabilitate, din respect pentru clienti. Orientarea KUMA a fost mereu spre calitate, insa cu noua certificare BES 6001 3.2, obtinuta in mai 2023, produsele KUMA probeaza excelenta si contribuie in egala masura la construirea unui viitor sustenabil. Standardul British Environmental Standard este recunoscut de familia de sisteme de certificare BREEAM si de Codul pentru locuinte sustenabile, unde pot fi acordate credite pentru produsele dedicate constructiilor, care sunt certificate independent prin acest standard-cadru. Inca din anul 2005, KUMA a investit in certificari, pentru a proba competenta, credibilitatea si calitatea produsului ofertat clientului. Fie ca este vorba despre inspectii si certificari, de alegerea furnizorilor de materie prima sau despre partenerii din lantul de distributie, KUMA se bazeaza in deciziile sale pe calitatea si plusvaloarea pe care o poate oferi astfel clientilor sai. 
Intr-o piata serioasa, care trebuie sa puna pret pe calitate, companiile care investesc si construiesc proiecte importante ar trebui sa verifice, in primul rand, certificarile firmelor care oferteaza. Din pacate, la fel ca in multe alte domenii, acest lucru nu se intampla intotdeauna.
Competentele auto-declarate sau pseudo-certificate sunt o reala problema in orice domeniu. De multe ori intalnim pe piata romaneasca companii care oferteaza pentru proiecte mari fara a detine certificarile minime necesare acreditate. Intalnim, de asemenea, dezvoltatori/ constructori care nu dau importanta atestarii unui produs de catre o terta parte competenta, conform standardelor aplicabile in domeniu. Problema cea mai mare o reprezinta, insa, faptul ca pe piata exista unii producatori de materiale de constructie, inclusiv de lavoare, care probeaza certificari de produs - declaratii conformitate, pe proprie raspundere. Dar ce organism al Statului verifica acest lucru? Consideram ca in acest domeniu este un vid legislativ care trebuie amendat. KUMA este certificata de o companie recunoscuta la nivel international - INTERTEK Plc. - lider de asigurare, testare, inspectie si certificare pentru industriile din intreaga lume, listata la Bursa de Valori London Stock Exchange si parte din indicele FTSE 100. Din respect pentru clienti, KUMA s-a certificat intotdeauna si a activat in liga celor mai buni jucatori din piata.
 
Certificarile KUMA pentru calitate (ISO9001), pentru mediu (ISO14001), pentru aprovizionare responsabila (BES6001-British Environmental Standard 3.2) si, de curand, pentru siguranta si sanatate ocupationala (ISO45001) - sunt o reala carte de vizita. Toate aceste certificari, alaturi de sutele de proiecte realizate cu succes in cei peste 24 de ani de activitate, pozitioneaza KUMA ca fiind furnizorul nr. 1 in proiectele din Romania, Italia si Scandinavia pe domeniul rezidential si B2B. Decizia de a investi intr-un produs cu o calitate dovedita este una rationala, ce aduce beneficii atat dezvoltatorului/ constructorului, cat si clientului final, prin durabilitate si utilizare indelungata.
KUMA a obtinut credibilitate si o cota de piata semnificativa in domeniul proiectelor de tip B2B, deoarece a demonstrat ca produsul KUMA (lavoare & blaturi) este calitativ, cu un raport corect pret-calitate, calitatea fiind una certificata si atestata de o terta parte competenta. Certificarile nu s-au obtinut usor, fiind necesara o munca continua, inspectii anuale in fabrica pentru a atesta conformitatea cu standardele obtinute. Iar exigenta auditorilor este pe masura, fiind vorba despre certificari date de catre o companie parte din "BIG FOUR" in domeniu: INTERTEK Plc. Evident ca aceste certificari reprezinta si o declaratie de buna practica - KUMA respecta reguli, securizeaza, controleaza procesele si le optimizeaza, astfel incat sa se prezinte cu un portofoliu solid in fata partilor interesate. 
 
KUMA isi diferentiaza produsele fata de cele ale concurentilor, demonstrand reputatia si pozitia de lider in domeniu: furnizor de Concepte pentru bai & bucatarii. De asemenea, compania evalueaza performantele de productie si faciliteaza imbunatatirea continua prin certificare. Consumatorii sunt din ce in ce mai preocupati de provenienta produselor pe care le cumpara. In prezent, in cadrul KUMA sunt stabilite si recunoscute sisteme de aprovizionare responsabila foarte vizibile, un atu in decizia de cumparare a clientului final. Certificarile dovedesc ca lavoarele si blaturile KUMA sunt realizate intr-un mod responsabil din punct de vedere socio-etic, al respectarii cerintelor de mediu, de la achizitia materiilor prime si managementul proceselor de fabricatie, pana la livrare si acordarea de servicii post livrare.
Avantaje pentru clientii care contracteaza servicii si produse KUMA
Dezvoltatorii de proiecte rezidentiale, hoteliere, cladiri de birouri, spitale, scoli, stadioane etc., pot obtine punctaje excelente in procesul de certificare eco friendly a cladirilor care tintesc certificarea BREEAM - dezvoltari durabile, sustenabile, utilizand produsele KUMA in echiparea bailor si bucatariilor. Daruirea, experienta si o relatie privilegiata cu formele si materialele a permis KUMA sa ofere conceptul All for You, prin care poate livra nu doar obiecte sanitare si blaturi de bucatarii, dar si mobilierul aferent bailor, glafurile pentru ferestre, balcoane, mese de bar, precum si orice decoratiune de interior utila si ergonomica fabricata din materialele KUMA. In contextul in care, din ce in ce mai mult, accentul este pus pe dezvoltarea durabila, multe companii recunosc necesitatea de a dovedi ca produsele/ cladirile lor sunt construite raportandu-se la durabilitate. Aprovizionarea responsabila cu produse destinate constructiilor este demonstrata de catre KUMA printr-o etica de gestionare a lantului de aprovizionare si de administrare a produselor si cuprinde dimensiuni sociale, economice si de mediu. Succesul KUMA se bazeaza pe trei piloni fundamentali - durabilitate, calitate, personalizare - si este alimentat de valori precum grija pentru mediu, pentru angajati, inovatia si excelenta. 
KUMA ROMANIA continua sa fie interesata sa dezvolte o colaborare stransa cu clientii sai, avand solutii durabile imbunatatite, care sa raspunda nevoilor specifice ale acestora. Intotdeauna in proximitate, KUMA raspunde oricaror cerinte, in timp util. In ultimii ani, dezvoltarile imobiliare se reorienteaza spre produse Premium pentru bai custom made, alegand produse care pot demonstra sustenabilitatea.
Nu se poate vorbi despre sustenabilitate doar cu referire la economie de resurse. Unii dintre marii distribuitori de obiecte sanitare si blaturi de bucatarii atat din tara, cat si din Europa, precum si dezvoltatori imobiliari, au pariat, in cresterea afacerilor lor, pe ipoteza ca pot maximiza profiturile prin importuri de marfuri ieftine, necertificate, din tari indepartate, cu regimuri autoritare. Se demonstreaza acum ca nu este de ajuns doar sa discutam si sa afisam pe site-uri lozinci despre sustenabilitate, ci trebuie actionat pentru reducerea poluarii/costurilor, aducand lanturile de aprovizionare cat mai aproape de zona investitiilor imobiliare, sa cumparam produse CERTIFICATE, fabricate in Romania sau in proximitate si sa fim convinsi ca stabilitatea merita un pret ceva mai mare si o reducere a profiturilor cu cateva procente. Este un trend oferirea de spatii de utilitate publica cu bai moderne, prietenoase, confort maxim, in cladiri de birouri, mall-uri, scoli sau spitale. Hotelurile, de asemenea, au inceput sa aplice aceste principii, mutand bugetele mari dedicate receptiilor catre camere, dar mai ales catre bai, care erau amenajate pana acum cu bugete foarte mici. Este o directie si o schimbare de atitudine realizata cu multe eforturi din partea investitorilor, apreciate de catre piata.
Clientii finali au devenit mult mai pretentiosi, iar satisfactia si confortul acestora sunt aduse acum in prim-plan. 
Pentru cei care apreciaza designul si calitatea demonstrata, certificata, au motive de a apela cu incredere la serviciile KUMA. KUMA ROMANIA este o companie daneza-romana infiintata in 1998, subsidiara a KUMA A.S. din Danemarca. Designul nordic minimalist, tehnologia moderna, standardele inalte de productie si fabricatie, permit obtinerea unor produse de o calitate deosebita, pentru piata din Romania, peninsula Scandinava si alte tari din Europa. http://www.kumaromania.ro. Afacerile KUMA Romania, unul dintre principalii producatori locali de lavoare si blaturi pentru bai si bucatarii, au ramas, in primul semestru al anului 2023, la acelasi nivel cu primul semestru din 2022. Pentru finalul 2023, KUMA estimeaza o cifra de afaceri aproximativ egala cu cea din 2022, de aproximativ 7 milioane de euro.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter