Ferroli Romania, filiala locala a grupului italian Ferroli SpA, a realizat in anul 2015 o cifra de afaceri de aproximativ 22 milioane de euro, iar pentru acest an conducerea companiei estimeaza o crestere de 10% a acesteia. "In continuare, vom investi in dezvoltarea si consolidarea portofoliului de produse si servicii oferite clientilor nostri. Experienta dobandita in cei aproape 20 de ani de activitate in tara noastra ne-a confirmat ca atat diversificarea continua a gamelor de produse si servicii, cat si avantajul de a putea oferi clientilor solutii complete pentru incalzire si climatizare, reprezinta cheia succesului in acest domeniu foarte competitiv. In ultimii cinci ani, catalogul nostru de produse a cunoscut o dezvoltare exponentiala, gamele noi (incalzire in pardoaseala, puffere, cazane cu peleti, pompe de circulatie, automatizari etc.) venind in completarea celor deja consacrate, lucru apreciat in mod pozitiv de catre colaboratorii si clientii nostri", a declarat Mihai Matache, directorul general al Ferroli Romania.
Referitor la piata locala a echipamentelor HVAC, managerul a indicat o majorare importanta, de 15%-20% in 2015, fata de nivelul anului anterior. "Piata echipamentelor de incalzire a cunoscut anul trecut un puternic trend ascendent, datorat cresterii economice a intregului sector industrial. Dezvoltarea inregistrata in 2015 a avut ca efect revigorarea domeniului de constructii imobiliare, aflat in stransa legatura cu piata de incalzire si climatizare. Masurile legislative si fiscale adoptate in anul precedent, precum scaderea TVA sau programul «Prima Casa» au avut un impact semnificativ asupra puterii de cumparare a populatiei si, implicit, asupra pietei de instalatii", a precizat Mihai Matache.
Trendul ascendent continua in 2016
Pentru 2016, directorul general al Ferroli Romania estimeaza mentinerea trendului ascendent in domeniu, ca rezultat al unei cresteri constante a investitiilor atat in sectorul rezidential, cat si in cel industrial, dar evolutia prognozata pentru anul in curs este posibil sa nu depaseasca ritmul consemnat in 2015.
"In 2016 estimam ca investitiile publice si private se vor mentine la nivelul celor din anul precedent, iar masurile legislative intrate in vigoare la inceputul acestui an vor sustine acesta tendinta. Odata cu introducerea noilor norme europene de eficienta energetica (ErP), s-a observat orientarea clara a clientilor catre noile tehnologii, iar aceasta tendinta se va pastra si in perioada urmatoare. Din acest punct de vedere, ne propunem sa continuam strategia noastra nationala de promovare a produselor cu eficienta ridicata, prin programele de sustinere a inlocuirii vechilor sisteme de incalzire, cum este "Campania Buy-Back la centrale termice" si prin acordarea unei garantii extinse, de 5 ani, la achizitia centralelor in condensare BlueHelix Tech 25C si BlueHelix Pro 25C prin "Campania Confort si Garantie de 5 stele", a mai spus Mihai Matache.
In cei aproape 20 ani de experienta pe piata locala, Ferroli Romania a dezvoltat un portofoliu complex de produse care acopera toata gama de echipamente domestice si industriale de incalzire, climatizare, solare sau ce utilizeaza energii regenerabile.